היישום אינו מחובר לאינטרנט

סיוע חוץ ביחסים הבינלאומיים: ברזיל כמדינה מקבלת סיוע

עבודה מס' 068800

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת דמותה של ברזיל כמדינה מקבלת סיוע תוך התמקדות בעיקר בסיוע הכלכלי המוזרם אליה החל משנות התשעים מגופים כלכליים בינלאומיים כמו הבנק העולמי וקרן המטבע העולמית.

2,741 מילים ,8 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

עבודה זו תבחן את דמותה של ברזיל כמדינה מקבלת סיוע ותתמקד בעיקר בסיוע הכלכלי המוזרם אליה החל משנות התשעים מגופים כלכליים בינלאומיים כמו הבנק העולמי וקרן המטבע העולמית.
במהלך העבודה אגע גם בפעילותם של הארגונים החברתיים שמחאתם הנמרצת נגד הארגונים הכלכליים הבינ"ל כמו הבנק העולמי וקרן המטבע העולמית, נשמעת בכל רחבי העולם ובכלל זה גם בברזיל.
מטרתי היא לסקור ממבט מעט ביקורתי את "מפעל סיוע החוץ" הבינלאומי ולערוך אומדן גס של רווח מול הפסד תוך התייחסות ספציפית לברזיל כמדינה נתמכת.

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
רקע
אופי פעילותם של הבנק העולמי וקרן המטבע הבינלאומית
עמדתם של הארגונים החברתיים בנוגע לסיוע חוץ במערכת הבינלאומית
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

לאורך כל שנות קיומה כרפובליקה פדרלית, זכתה ברזיל לסיוע מגורמים רבים (האיחוד האירופי משמש כיום מקור תמיכה חשוב לברזיל) וממדינות שונות ובראשן ארה"ב, יפן, ובריטניה.
אולם, במסגרת עבודתי זו החלטתי להתמקד בסיוע המוזרם לברזיל מגופים כלכליים בינלאומיים כמו הבנק העולמי וקרן המטבע הבינלאומית ולבחון זאת מזווית מעט ביקורתית תוך סקירת פעילותם של ארגונים חברתיים שונים (NGOs) שהגדילו את נוכחותם בברזיל עם ההאצה הגוברת בתהליכי הגלובליזציה.
שיתוף הפעולה בין הבנק העולמי וברזיל החל כבר בשנת 1949. הבנק העולמי העניק לברזיל נכון לשנת 2000 כ- 250 הלוואות בסך כולל של 24 מיליארד דולר.

תגים:

סיוע · ברזיל · סיוע חוץ · הבנק העולמי · כלכלה בינלאומית · ניצול · שוויון · קפיטליזם · חברות זרות · משקיעים זרים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סיוע חוץ ביחסים הבינלאומיים: ברזיל כמדינה מקבלת סיוע", סמינריון אודות "סיוע חוץ ביחסים הבינלאומיים: ברזיל כמדינה מקבלת סיוע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.