היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת נביעות

עבודה מס' 068794

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח שיווקי וניתוח הדוחות הכספיים בין השנים 2008-2009

4,739 מילים ,3 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

בעבודה זו אנו סוקרות את שוק המים מינרלים ואת חברת נביעות הפועלת בשוק זה. ניתוח החברה יבוסס על המאפיינים הבאים: מיקומה בשוק והסיכונים העסקיים להם החברה חשופה תוך השוואה למתחרות הפועלות בענף, כמו מי עדן.
ניתוח החברה והענף התבסס על דוחות כספיים של חברות נביעות,והשוואה לחברת טמפו ומאמרי עיתונות שונים העוקבים אחר השינויים בענף.
בתחילת העבודה מוצגת החברה, שוק המים המינרלים בו היא פועלת על תחומיו השונים, פעילות החברה וניתוח חברה מתחרה. כמו כן, מוצג ניתוח לפי מודל SWOT. כמו כן נתחנו את המאזן, דוחות רווח והפסד ,דוח תזרים מזומנים של החברה וניתוח של יחסים פיננסים בדוחות החברה.

מקורות:
-אתר הבית של "נביעות"
-ויקפדיה
-אתר האינטרנט גלובס- דוחות כספיים של החברה

קטע מהעבודה:

חולשות:
1) שוק המים בבקבוקים בישראל הינו שוק תחרותי מאחר והוא כולל מוצרים מקומיים, מותגים פרטיים, ומוצרים מיובאים . בעקבות התחרות הגדולה החברה נאלצת להשקיע בפרסום נרחב , הוצאות שיווק והפצה על מנת להגיע לתודעה גדולה בקרב הציבור.
2) בשל היעדר מידע בדבר פעילות של המתחרים בכל אחד מערוצי המכירה בתחום הבקבוקים כגון מסעדות, מכולות, רשתות שיווק וכו' אין לחברה נתונים לגבי נתחי השוק של כלל החברות הפועלות בתחום.

תגים:

דוח · תזרים מזומנים · swot · מים מבוקבקים · משקאות · מי עדן

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת נביעות ", סמינריון אודות "חברת נביעות " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.