היישום אינו מחובר לאינטרנט

הערכת שווי חברת אורמת

עבודה מס' 068646

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח חברת אורמת והערכת שוויה לפי השיטות השונות.

10,622 מילים ,20 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

במסגרת עבודה זו נדרשנו לבצע הערכה לשווי מניותיה של אורמת תעשיות בע"מ.
הערכת השווי להלן מתבססת על המידע הפומבי הידוע ליום 24 ביוני 2010, על סמך הדו"חות הכספיים של החברה לשנת 2009 והדו"חות הכספיים ליום 31.3.2010.
הערכת השווי בוצעה לפי שיטת שווי נכסי נקי, שווי מאזני, מכפיל רווח, שווי שוק, עסקה עתידית למכירת מניות החברה וכן על פי עקרונות שיטת DCF (היוון תזרימי המזומנים).
כל הסכומים בהערכת השווי הינם באלפי ש"ח, אלא אם כן נאמר במפורש אחרת. אומדן תזרימי המזומנים בוצע על סמך דו"חות רווח והפסד חזויים לשנים הבאות החל משנת 2009 ועד 2014, בעיקר בשל היות מגזר החשמל, המהווה מגזר עיקרי בפעילות החברה, מאופיין בפעילות על בסיס פרויקטים ארוכי טווח.

תוכן העניינים:
1. תמצית מנהלים
2. תיאור החברה ופעילותה
3. תיאור הטכנולוגיה
4. תיאור הסביבה העסקית
5. הדו"חות הכספיים
6. מבנה ההון ומחזיקי ניירות הערך
7. הערכת השווי
8. מקורות מידע

קטע מהעבודה:

עד לפני מספר שנים, קצב גידול צריכת האנרגיה העולמית היה נמוך יחסית לקצב גידול האוכלוסייה ולקצב הגידול בתוצר המקומי הגולמי העולמי. מכיוון שקצב גידול האוכלוסייה במדינות המתפתחות מהיר משמעותית מזה של המדינות המערביות, בעוד צריכת האנרגיה במדינות המתפתחות הייתה נמוכה מהותית מזו שבעולם המערבי, הגידול האיטי בביקוש היה הגורם העיקרי למחירי נפט נמוכים יחסית. כיום כ- 67% מתפוקת החשמל בעולם נסמכת על דלק מאובנים (נפט, גז, פחם) שהינם מקורות מתכלים. היתרה מתחלקת בין אנרגיה גרעינית לאנרגיה מתחדשת. בשנים האחרונות מתרחש תהליך פיתוח מואץ במדינות המתפתחות, בפרט סין והודו, אשר הגביר מאוד את הביקושים העולמיים לאנרגיה והחל תהליך מתמשך של עליית מחיר הנפט והגז.

תגים:

אנרגיה מתחדשת · אנרגיה · טכנולוגיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הערכת שווי חברת אורמת", סמינריון אודות "הערכת שווי חברת אורמת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.