היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקבלה בין הרפואה הסינית למרכזי האנרגיה בגוף [צ'קרות] והטיפול בשיאצו

עבודה מס' 068575

מחיר: 544.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת המשותף למרכזים האנרגטיים בגוף האדם ועקרונות הרפואה הסינית, והטיפול בשיאצו, המבוסס על הרפואה הסינית דרך אבחון חוסרי איזון במרכזים האנרגטיים.

7,573 מילים ,12 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

בחרתי בנושא העבודה "אבחון מרכזי האנרגיה והטיפול בשיאצו" מאחר וקיוויתי למצוא קווי דמיון בין שני תחומים הקרובים לליבי.
הרייקי הוא אנרגית החיים. את הטיפול ברייקי התחלתי ללמוד לפני כ-4 שנים. החיבור לתדר הרייקי ולימוד השיטה, אשר על פיהה עובדים על מרכזי אנרגיה [צ'קרות] בגוף האדם, שינה אספקטים רבים בחיי באופן משמעותי, ואפשר לומר, שבזכות הרייקי הגעתי אל הרפואה הסינית. את השיאצו אני לומדת כבר קרוב ל- 3 שנים, וללא ספק, הטיפול במגע הוא חלק בלתי נפרד מהווייתי כאדם וכמטפלת. השיאצו מסייע לי לפתח את הרייקי, ולהיפך, שניהם מסייעים לי בפיתוח האינטואיציה, ההקשבה [לא רק המילולית] והבנת האנרגטיקה שבמטופל, במקום, בסיטואציה, בי וביני לבין הזולת.
רבים לא מתחברים לטיפול האנרגטי, אך אני מאמינה שתורות שונות מספרות וחושפות את אותם הדברים, אך ההבדל הוא בטרמינולוגיה ובמה שאני מכנה energetic level. בדומה לחומר בו קיימות דחיסויות שונות, כך גם בתיאוריה, קיימות תיאוריות ארציות יותר ושמימיות יותר. הטיפול האנרגטי הוא בטווח השמימי, ולכן לעיתים אנשים מתחברים אליו פחות.

הדחף האמיתי למצוא את קווי הדמיון שבין מרכזי האנרגיה לרפואה הסינית הגיע מיד לאחר שקראתי קטע קצר בו הוצגה סימנית סינית TAI, שמשמעותה "גדול", "עצום"/ "אחד", "שלם". הסימנית המוכרת היא חלק מסמל המשמש בטיפולי הרייקי. סקרנותי התעוררה והחלטתי שהגיעה העת.

בדפים הבאים ניתן למצוא מידע כללי על מרכזי האנרגיה שבגוף האדם, התפתחותם על ציר הזמן, תפקודיהם הפיזיים והפסיכולוגים ועוד. מאחר והנושא רחב מאוד, בחרתי להתמקד בכל מרכז אנרגיה בנפרד, ולהשוותו לנושא/ אלמנט מסוים ברפואה הסינית. בנוסף, מופיעים קטעי קריאה וציטוטים שונים, אשר נראו לי רלוונטיים לנושא או לנושאים שונים בהם התעסקנו בשיעורי השיאצו בשנה האחרונה.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. צ'קרות- המרכזים האנרגטיים המרכיבים את שדה האנרגיה של האדם
3. התפתחות על ציר הזמן
4. צ'קרות גבוהות ונמוכות
5. זוגות- זוגות
6. הזרימה הייחודית
7. צ'קרות- סקירה והקבלה לרפואה הסינית
א. צ'קרת הבסיס
ב. צ'קרת המין
ג. צ'קרת מקלעת השמש
ד. צ'קרת הלב
ה. צ'אקרת הגרון
ו. צ'קרת העין השלישית
ז. צ'אקרת הכתר
8. סיכום
9. ביביליוגרפיה
10. נספחים

קטע מהעבודה:

צ'קרה: מילה בסנסקריט, שפירושה "גלגל", והיא מתייחסת למרכזי אנרגיה, שמרכיבים את השדה האנרגטי של האדם.
בספרות האזוטרית של המזרח, כל אחת מן הצ'קרות נראית כבעלת מספר מסוים של עלי כותרת. כאשר בוחנים אותם מקרוב, עלי כותרת אלה נראים כאילו הם מערבולות קטנות, הסובבות במעגל ומסתחררות במהירויות גבוהות ביותר. כל מערבולת מבצעת חילוף אנרגיה המהדהד בתדר הסחרור שלה. מבנה הצ'קרות משתנה לאורך חיי האדם, ומושפע משינויים אנרגטיים ופיזיים. ניתן להשוות מבנה זה לנקודות הדיקור שברפואה הסינית ונקודות הצובו שבשיאצו אשר בנויות גם הן כמערבולות אנרגטיות שצורתן משתנה בהתאם למצב האנרגטי והפיזי בו מצוי האדם.

תגים:

רפואה סינית · טיפול · רפואה · מרכז אנרגטי · רפואה סינית · רפואה משלימה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקבלה בין הרפואה הסינית למרכזי האנרגיה בגוף [צ'קרות] והטיפול בשיאצו", סמינריון אודות "הקבלה בין הרפואה הסינית למרכזי האנרגיה בגוף [צ'קרות] והטיפול בשיאצו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.