היישום אינו מחובר לאינטרנט

הסכם הסחר ישראל ומדינות מרקוסור

עבודה מס' 068531

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ההסכם ובחינת היתרונות והחסרונות שלו.

6,392 מילים ,14 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

עבודה זו - מטרתה לסקר את הסכם הסחר שנחתם בין מדינת ישראל לבין המדינות החברות בגוש המרקוסור, הכולל את ברזיל, ארגנטינה, אורוגוואי ופרגוואי - על היבטיו השונים.
במשרד לסחר חוץ בישראל בדקו וגילו כי קיים פוטנציאל עסקי גדול מאד בגוש המרקוסור, והחליטו לטפח את יחסי הסחר הקיימים ולנסות להגדיל את היקפם באמצעות הסכם סחר חופשי, שישפר את התנאים למסחר עם הגוש.
נציג נתוני רקע על כל אחת מהמדינות השותפות להסכם ואת היתרונות והחסרונות של ההסכם עימן.
נתמקד בעיקר ברפובליקה של ברזיל שהיא למעשה החברה הדומיננטית ביותר מבין חברות ההסכם. נבחן את משמעות ההסכם מההיבט הכלכלי, נבחן את עוצמתו והשפעתו על כלכלתה של מדינת ישראל והמדינות השותפות לה.

תוכן העניינים:
מבוא
א. סקירת המדינות
ברזיל
פרגוואי
אורוגוואי
ארגנטינה
ב. הסכם מרקוסור
מבוא להסכם
הסכם הסחר ומטרותיו
העקרונות המרכזיים בהסכם

סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים - נתונים מספריים

הערת מערכת: כל מקורות העבודה הינם מקורות אינטרנט כמו: www.cia.gov, wikipedia.org, www.tamas.gov.il.

קטע מהעבודה:

ברזיל היא החברה הדומיננטית והחזקה ביותר בארגון המרקוסור - איגוד כלכלי של מדינות דרום אמריקה והיא חברה גם בארגון הסחר העולמי. על פי הערכות ה-CIA מ-2006 הכלכלה הברזילאית היא העשירית בגודלה בעולם על פי כוח קנייה.
בשל גודלה של ברזיל, רמת הפיתוח והתיעוש, וכנגזר מכך גם המצב הכלכלי, שונים באזורים שונים. מרבית תעשייתה מרוכזת בדרום המדינה ובדרום-מזרחה. המגזר התעשייתי בברזיל הוא המפותח והגדול ביותר באמריקה הלטינית. הוא אחראי לשליש מהתוצר המקומי הגולמי של המדינה.
(www.cia.gov)

תגים:

ברזיל · ארגנטינה · אורוגוואי · פרגוואי · ייבוא · ייצוא · ענפים · דרום אמריקה · BRIC · יצוא · יבוא · מכסים · מכס · סחר בינלאומי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הסכם הסחר ישראל ומדינות מרקוסור", סמינריון אודות "הסכם הסחר ישראל ומדינות מרקוסור" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.