היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח יצירה- זמנים מודרניים- צ'רלי צ'פלין, ארה"ב, 1936

עבודה מס' 068524

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם קומדיה, בדויה, עלילתית ללא מרכיבים דוקומנטרים יכולה להוות מקור היסטורי?

1,429 מילים ,7 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

סרט הקולנוע "זמנים מודרניים" (1936) בבימויו ובכיכובו של צ'רלי צ'פלין הוא קומדיה נפלאה, יצירת מופת קולנועית והומניסטית המכילה בה נקודת מבט ביקורתית, חדשנית ויחידה במינה. את סרטו "זמנים מודרניים" יצר צ'פלין בשנות ה-30 של המאה ה-20, בתקופה שלאחר המשבר הכלכלי בארצות הברית. עלילת הסרט מתרחשת גם כן בתקופה זו. השאלה הנשאלת היא האם ניתן ללמוד ולהסיק מהיצירה מידע ומסקנות על התקופה בה היא נוצרה. האם קומדיה, בדויה, עלילתית ללא מרכיבים דוקומנטרים יכולה להוות מקור היסטורי? בחרתי לבחון נושא זה תוך התבוננות במרכיבי היצירה ובביקורת החברתית המועברת דרכה.

קטע מהעבודה:

בשנים המוקדמות, הייצור ההמוני גרם להרעת התנאים של העובדים במפעלים, עד כדי יחס אינסטרומנטאלי לעובדים לצד פס-היצור (Atack, 1994). ניתן לזהות את היחס הבלתי אישי וחוסר ההתחשבות של ההנהלה בעובדים בחלק זה של הסרט, את המיכון השולט בכל הקשור ליום העבודה. החל בעבודה עצמה- מונוטונית, מכאנית, חסרת מעוף או יצירתיות, בהוראות המוקלטות- המועברות דרך מסך וכלה בשימוש במכונת האכלה שמטרתה לבטל את הצורך בהפסקת צהרים לעובדים ובכך להעפיל על המתחרים.

תגים:

תרבות המערב · קומדיה · קולנוע · היסטוריה · המשבר הכלכלי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח יצירה- זמנים מודרניים- צ'רלי צ'פלין, ארה"ב, 1936", סמינריון אודות "ניתוח יצירה- זמנים מודרניים- צ'רלי צ'פלין, ארה"ב, 1936" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.