היישום אינו מחובר לאינטרנט

מנהיגותם הכריזמטית של נפוליאון והיטלר

עבודה מס' 068395

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ביוגרפיות תמציתיות וניתוח מנהיגותם לפי תיאוריות של מנהיגות.

4,628 מילים ,7 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

היטלר ונפוליאון מצטיירים כמנהיגים דיקטטוריים שניסו לכבוש את העולם, באישיותם דמיון רב, ולדרכם ייעדים ומטרות בעלי קו חשיבה זהה והשלכות חופפות. בעבודתי זו אחקור את דפוסי מנהיגותם של נפוליאון והיטלר עפ"י ההוגים שנלמדו בקורס (ברנס, ובר, ספנסר, באס, קלפ, אוסלנייה, קמיק, קוהוט, הופר). אחקור את עברם והתבגרותם עד לעלייתם לשלטון ושקיעתם.

הערת מערכת: בעבודה לא צוינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

על פי ובר, השלטון הכריזמטי כשלטון בלתי שגרתי, מבוסס על כישורים בלתי רגילים ועל קסם אישי בלתי רגיל. לפי ובר, המנהיג הכריזמטי משיג את סמכותו ושומר עליה רק תוך הוכחת עוצמתו בחיים. היטלר מוכיח עצמו בעזרת יכולתו הרטורית המבריקה וכושר הנאום והשכנוע שבו. נפוליאון והיטלר דומים מאוד בכריזמה שלהם. כריזמה היא תכונה מסוימת של אישיות שבזכותה האיש נחשב לבלתי רגיל, ולכן מיוחסים לו כוחות על טבעיים, על אנושיים, או לפחות בלתי רגילים. הכוחות האלו הם משאב נדיר, ולכן האדם הזה נחשב לכריזמטי. לנפוליאון ייחסו כוחות על טבעיים בשל כושרו המלחמתי, את היטלר הציגו כעל אנושי בכל תעמולה, מעל לאדם (תמיד מצולם מלמטה).

תגים:

היטלר · נפוליאון · נאצית · גרמניה · אימפריה · מנהיג · כריזמטי · השוואה · מנהיגות מעצבת · מנהיגים · מנהיג · כריזמה · רטוריקה · מנהיג כריזמטי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מנהיגותם הכריזמטית של נפוליאון והיטלר", סמינריון אודות "מנהיגותם הכריזמטית של נפוליאון והיטלר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.