היישום אינו מחובר לאינטרנט

הבנה אמפתית של אחיות פסיכיאטריות לחוויותיהם הפנימיות של סכיזופרנים

עבודה מס' 068393

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר שבוצע על שלוש אחיות ושלושה חולים.

4,822 מילים ,16 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

מחקר זה בדק האם אחיות פסיכיאטריות בעלות הכשרה על בסיסית בפסיכיאטרייה תגלנה יכולת הבנה אמפתית לעולמם הפנימי של חולים סכיזופרניים כרוניים. יכולת ההבנה האמפתית של שלוש אחיות פסיכיאטריות לשלושה חולים סכיזופרניים כרוניים, הוערכה על ידי צפייתן בשלושה קטעי וידיאו של תצפית אשר נערכה עליהן ועל החולים. לאחר הצפייה בקטעים רואיינו האחיות בנוגע למחשבות ולרגשות של החולים ושלהן. הראיונות דורגו וסווגו לקטגוריה של יכולת להבנה אמפתית אחת ולשלוש קטגוריות של חוסר הבנה אמפתית על פי קידוד לעשרה סולמות.
התוצאות הראו כי קיימת יכולת הבנה אמפתית לכ- 66% מן הנבדקות.
במאמר נידונות תוצאות המחקר, מגבלותיו וכן מסקנות והמלצות לעתיד.

קטע מהעבודה:

הבנה אמפתית היא היכולת להבין את החוויות הפנימיות של האדם עמו אנו בקשר. זו אינה רק הבנה קוגניטיבית אלא גם הבנת בסיס התנהגותו של האחר. היכולת להבנה אמפתית מתחשבת ברגשות, במוטיבציות, ברצונות ובמטרות של האחר (Oppenheim, Koren-Karie & Sagi, 1998). הבנה אמפתית ממלאת תפקיד מרכזי ביחסים בין-אישיים ובכלל במערכת יחסים טיפולית בפרט.
המושג הבנה אמפתית נבדק לראשונה בהקשר של יחסי הורים וילדים על ידי שימוש בכלי EUP (Emotional Understanding Procedure). EUP הוא הליך שבודק יכולת להבין את העולם הפנימי של אחר ספציפי, על סמך התבוננות בקטעי אינטראקציה המחקים את המציאות.

תגים:

עבודה סוציאלית · בריאות הנפש · חולי סכיזופרניה · הבנה אמפתית · אחיות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הבנה אמפתית של אחיות פסיכיאטריות לחוויותיהם הפנימיות של סכיזופרנים", סמינריון אודות "הבנה אמפתית של אחיות פסיכיאטריות לחוויותיהם הפנימיות של סכיזופרנים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.