היישום אינו מחובר לאינטרנט

המבע הקולנועי - "שמש נצחית בראש צלול"

עבודה מס' 068302

מחיר: 72.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח יחידה אחת מתוך הסרט.

1,935 מילים ,2010

תקציר העבודה:

ניתוח יחידה אחת מתוך הסרט - ניתוח הנרטיב של היחידה עם נגיעה בנרטיב הסרט כולו, ניתוח התמות המרכזיות שעולות מהיחידה ומושלכות על הסרט כולו, ניתוח המבע הקולנועי של היחידה (זוויות הצילום וכדומה ומשמעותן) וניתוח האידיאות שמובעות ביחידה וכיצד כל זה משתלב עם הסרט בשלמותו.

היחידה, אותה בחרתי לנתח, מספרת את חזרתם של ג'ואל וקלמנטיין מהפגישה הראשונה שלהם. כאשר קלמנטיין, שהציעה לבוא לישון אצל ג'ואל בפעם הראשונה, יורדת מהאוטו כדי להביא את מברשת השיניים שלה מדירתה, דופק על חלון מכוניתו של ג'ואל, בחור, שאותו הוא לא מכיר, אך נדמה שהבחור הזר מכיר אותו. לאחר תחקור זריז מצד הבחור למעשיו של ג'ואל במקום, עוזב הבחור את המקום ומשאיר את ג'ואל מבולבל.
היחידה שזורה היטב במבנה הנרטיבי של הסיפור מאחר והיא מציגה לנו את הרגעים הראשונים לאחר הפגישה הראשונה של ג'ואל וקלמנטיין. ביחידה, אנו עדים לקרבה שהם חולקים במכונית, בפתיחות של קלמנטיין להציע לישון עם ג'ואל לאחר פגישה אחת בלבד, וההסכמה המפתיעה של ג'ואל, שעם תחילת הסרט מוצג כגבר ביישן, מופנם ושגרתי. מהלך האירועים מוביל אותנו להאמין כי זוהי רק ההתחלה של סיפור האהבה ביניהם.

קטע מהעבודה:

היחידה אף שזורה במבנה התמאטי של הסרט. התמה המרכזית בסרט היא האם הלב יכול לשכוח שאהב בעבר? כאמור בסרט, אנו מתוודעים לכך שעל מוחו של ג'ואל תהליך מחיקת זיכרון האהבה עבד בהצלחה, אך ביחידת רצף הנ"ל, אנו עדים לכך שגם בפעם השנייה, למרות שלא ידעו שזהו הסיבוב השני, הם הצליחו ליצור קשר אחד עם השני, למרות הכול.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "המבע הקולנועי - "שמש נצחית בראש צלול"", סמינריון אודות "המבע הקולנועי - "שמש נצחית בראש צלול"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.