היישום אינו מחובר לאינטרנט

אופנוע - הונדה

עבודה מס' 068128

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה ומרכיבי האופנוע בהיבט של חדשנות.

3,556 מילים ,13 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

חדשנות הינה ממוקדת ערך ייחודי לקהל מוגדר של לקוחות ונאמדת במושגים של עלות תועלת. היא מסייעת לחברות ועסקים להשיג יתרון מובהק על מתחריהם בשלושה מדדים בעת ובעונה אחת: מתח רווחים גבוה הרבה יותר משל המתחרים ומן הממוצע המקובל בענף, צמיחה מתמדת בהיקף הפעילות ושמירה על יתרון תחרותי בר קיימא, קוטלר פ' והורניק י' (2002). ההצלחה של החברה כמובילת שוק (במקום הראשון בעולם בייתור אופנועים ובין העשירייה הראשונה של יצרני הרכב העולמיים), ועל פי מחקרם של Golder & Tellis, (1993): "ההצלחה של מוביל ראשוני, תלויה ביכולת שלו לזהות את ההזדמנות בשוק וברצון של החברה בהשקעת משאבים אמיתיים בפיתוח שוק זה", וכך עשתה חברת "הונדה" - היא זיהתה את הפוטנציאל הטמון במוצר (האופנוע), ופיתחה אותו ברחבי העולם ובדגמים שונים, המותאמים לצורכי הלקוחות השונים, והשקיעה במוצר פרסום רב ומשאבים רבים, מה שהפך אותה למובילת שוק בתחום זה.
בעבודה זו הראנו כיצד חברת "הונדה" שומרת על היתרון היחסי שלה על פני מתחריה לאורך זמן, באמצעות פיתוח אבולוציוני. החברה מנסה כל הזמן לתת זווית חדשה למוצר הקיים (אופנוע), על סמך תכונותיו, מאפייניו, דרישות השוק וכד', כאשר בעבודה זו לקחנו המוצר (האופנוע), פירקנו אותו למרכיביו הפיזיים, לתכונותיו, ויישמנו עליו את התבניות, כאשר פעלנו באופן חשיבה יצירתית ומוצלחת.

תוכן העניינים:
מבוא
המוצר
הארגון
הקשר אבולוציוני
הקשר אסטרטגי
מרכיבי המוצר ותכונותיו
יישום תבניות
1. התאמה לסביבה
2. תלות בין תכונות
3. חיבור מרכיבים (בקרה)
4. החלפת מרכיב
5. הוצאת מרכיב חיוני מהמכלול
6. חלוקת מרכיב
פרסום יצירתי
סיכום
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: המידע על החברה והאופנוע נלקח בעיקר מויקיפדיה.

קטע מהעבודה:

1. התאמה לסביבה:
ידי ורגלי הרוכב: הידיים באות במגע עם ידיות האופנוע והרגליים עם הבלמים ורגלית ההילוכים. הצעות לייעול: * לייצר בלם אשר יופעל באופן אוטומטי, כאשר הנהג מאבד שליטה על האופנוע . * יצירת מנגנון של נהג אוטומטי, אשר ייסע במקומי (בסגנון של "טייס אוטומטי" במטוסים". * ידיות המותאמות באופן אישי לידי/רגלי הרוכב (לצורת היד/הרגל). * הוספת GPS, אשר יסייע להתמצאות בדרכים.

תגים:

אופנוע חדשנות · ענף הרכב

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אופנוע - הונדה", סמינריון אודות "אופנוע - הונדה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.