היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול בינלאומי - רוסיה ויפן

עבודה מס' 067879

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת שת"פ בין החברות הונדה וגזפרום.

4,370 מילים ,11 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

מגמת הגלובליזציה יוצרת הזדמנויות לארגונים לנהל ולהיות מנוהלים על ידי אנשים מתרבויות אחרות. בהשפעת מגמה זו, התפתח חקר נושאים בין- תרבותיים ומחקרים רבים עוסקים בהשפעת תרבות לאומית על מגוון תופעות ארגוניות, אספקטים ניהוליים בארגונים וכל על עמדות והתנהגויות עובדים.
בעולם המודרני, עולה הדמיון בין תרבויות לאומיות, בביטויים שטחיים של תרבות כגון: דמיון בלבוש, מוצרים, תוכניות טלוויזיה וכו', אך עדיין קיים שוני משמעותי בין מדינות בערכים, אשר קובעים עבור אנשים את משמעות מנהגיהם.
Hofstede יצר תיאוריה בעלת חמישה ממדים מרכזיים אשר מבחינים בין תרבויות בעולם. ממדים אלה מסווגים כ"אינדיבידואליזם", "מרחק כוח", "הימנעות מאי ודאות", "גבריות", ו"אוריינטציה ארוכת טווח לעומת קצרת טווח" / "אוריינטציית זמן עתידית". ממדים אלה מייצגים את האלמנטים הבסיסיים של המבנה המשותף במערכת התרבותית של מדינות, הם מספקים מסגרת חשובה לא רק לניתוח תרבות לאומית, אלא גם לבחינת השפעות הבדלים תרבותיים על ניהול ועל ארגונים.

עבודה זו תעסוק ביפן ורוסיה ובחברות הונדה וגזפרום בהתאמה. חברות אלו נבחרו עקב נסיקה של מחירי הנפט בעולם ומצאתי צורך לשיתוף פעולה בין מדינות וחברות אלה, עקב הפוטנציאל הטמון בכך שהרכבים ינועו על-ידי גז. נסקור את המגמות עבור עסקים משותפים תוך ניתוח כל מדינה בפני עצמה השונה והדומה ביניהם, ניתוח SWOT , הסקת מסקנות והמלצות לשיתוף פעולה בין המדינות.

תוכן עניינים:
1. תקציר
2. מבוא
3. הצגת המדינות
4. הצגת הסקטורים / ענפים
5. הצגת הארגונים
6. ניתוח השוואתי וביקורת
7. ניתוח SOWT / TOWS
8. הצגת אסטרטגיות לשיתוף פעולה
9. אסטרטגיה מומלצת לשיתוף פעולה
10. סיכום
11. ביבליוגרפיה
12. נספחים

קטע מהעבודה:

ניתוח swot - יפן
W חולשות
משטר מונרכיה קונסטיטוציונית, תרבות הקשה להבנה בעולם המערבי, חובות, פשיטות רגל של עסקים עקב המצב הכלכלי, אפליה נגד נשים, עליית היין יגרום להעברת ייצור מוצרים לארצות זולות יותר.
S חוזקות
המקום לטכנולוגיות חדשות,יכולת למידה טכנולוגית במהירות אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם, עובדים איכותיים ומשכילים בעלי תרבות של חריצות ונימוסים, חלק ניכר מהפירמות הפיננסיות הגדולות בעולם יפניות.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול בינלאומי - רוסיה ויפן", סמינריון אודות "ניהול בינלאומי - רוסיה ויפן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.