היישום אינו מחובר לאינטרנט

מידת חומרת שיפוט החומרה כלפי פדופילים בקרב גברים ונשים

עבודה מס' 068125

מחיר: 544.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מדידה של שיפוטי החומרה בקרב נשים וגברים נשואים עם וללא ילדים, באמצעות סיפור מקרה.

4,349 מילים ,14 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

במחקר זה תיעשה מדידה של שיפוטי החומרה בקרב נשים וגברים נשואים עם וללא ילדים. המדידה תעשה ביחס לסיפור מקרה אשר מציג עבריין פדופיל אשר הורשע במעשה והינו בעל עבר פלילי בתחום. המחקר יכלול 40 נבדקים אשר יחולקו לשתי קבוצת שוות מבחינה מגדרית כאשר בקבוצה אחת ישובצו הנשואים ללא הילדים ואילו בקבוצה השנייה ישובצו הנשואים שהינם הורים לילדים וכל תהליך ההשוואה יעשה בין שתי הקבוצות הללו.

הבסיס התיאורטי של המחקר יושתת על שלוש תיאוריות אשר ינסו לנבא את תוצאות המחקר ולספק הסבר תיאורטי למגמות שימצאו במידת שיפוטי החומרה בכל אחת מהאוכלוסיות הנבדקות.

תוכן עניינים:
מבוא
סיכום רציונאל והשערות
שיטה
ממצאים
דיון
מקורות

קטע מהעבודה:

פדופיליה מוגדרת כ- "התגרות מינית מקשר גופני עם ילדים בלבד, ובהגעה לאורגזמה מאוננות או מאקט מיני עם ילדים אלה. בדרך-כלל מדובר בילדים או בילדות, שלא הופיעו אצלם עדיין סימני מין משניים. פעמים רבות הגירוי בא ממשחק פעיל או סביל באיברי המין, ולא מאקט מיני ממש. המגע המיני יכול להיות הומוסקסואלי או הטרוסקסואלי, והוא יכול להיות בתוך משפחה, עם ילדי חברים או עם ילדים זרים. האורגזמה יכולה לבוא מקשר מיני ממשי עם אותם ילדים או מאוננות בנוכחות הילד או הילדה. לעיתים התפקיד של הילד או הילדה לאונן למבוגר. היות שמרכיב התוקפנות ממלא תפקיד חשוב בהתפתחותה של הפדופיליה, עלולים מפגשים מיניים אלו להסתיים בפציעה סדיסטית של הילד או ברציחתו" (אליצור, טיאנו, מוניץ ונוימן, 1995, עמ 408).

תגים:

שיפוט חומרה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מידת חומרת שיפוט החומרה כלפי פדופילים בקרב גברים ונשים ", סמינריון אודות "מידת חומרת שיפוט החומרה כלפי פדופילים בקרב גברים ונשים " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.