היישום אינו מחובר לאינטרנט

"שר הטבעות" כמוצר מידע

עבודה מס' 068106

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת ההיבטים השונים של "אימפריית" שר הטבעות והמאפיינים של המרכיבים השונים שלה (ספרים, סרטים, ועוד) כמוצרי מידע.

4,367 מילים ,10 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

שר הטבעות (Lord of the Rings) הוא ספר פנטזיה שנכתב על ידי הפילולוג האנגלי ג'. ר. ר. טולקין בין השנים 1937 - 1949, ופורסם בשנות ה-50. עד לאמצע שנות ה-60, הספר עבר מספר שינויים וגרסאות תחת הוצאות ספרים שונות, ובסוף שנות ה-60 הפך להצלחה המסחרית רבה ולתופעה תרבותית. הספר תורגם ל-38 שפות נוספות, כולל עברית, והוא נחשב לאבן דרך בז'אנר הפנטזיה: ספרים, סרטים ומשחקים מודרניים רבים מושפעים ממנו ברמה זו או אחרת, ולו קהילת מעריצים מסורה ופעילה ביותר בכל העולם.
הספר עובד למגוון מדיומים - החל מתסכיתי רדיו, לסרטי קולנוע, ועד להפקות תיאטרון ומחזמרים, ולכן כבר לא ניתן לדבר על "שר הטבעות" כספר העומד בפני עצמו, אלא על "שר הטבעות" כזיכיון (Franchise ) - קניין רוחני המאגד בתוכו דמויות, עולם, וסימנים מסחריים של היצירה הספרותית המקורית, שמלווה במסחור וכן בפרסום רב. הזכויות לכל מוצרי "שר הטבעות" שייכים לחברת "Tolkien Enterprises" שמאפשרת שימוש בזכויות אלה לחברות כמו "New Line Cinema" כברשותה זיכיון ליצירת הסרטים ומוצרים הקשורים לסרטים, "Electronic Arts" שמפתחת את סדרת משחקי שר הטבעות, והוצאות לאור שונות המפרסמות את הספרים.
בעבודה שלנו נבחן את ההיבטים השונים של "אימפריית" שר הטבעות והמאפיינים של המרכיבים השונים שלה (ספרים, סרטים, ועוד) כמוצרי מידע.

תוכן עניינים:
מבוא
מבנה עלויות והנחות היסוד של כלכלת שוק
שימוש בגרסאות
שימוש בחבילות (bundling)
נעילת צרכנים
שימוש בכלכלת רשת
כלכלת חוויות
כלכלת קשב
מקורות

קטע מהעבודה:

מבנה עלויות והנחות היסוד של כלכלת שוק
למוצרים המרכיבים את זיכיון "שר הטבעות" מבנה עלויות קלאסי של מוצר מידע - עלויות שוליות נמוכות וזניחות כמעט, ועלויות קבועות גבוהות ביותר, שברגע שבו המוצר מוכן להפצה שקועות כמעט לחלוטין, ולא ניתן לקבל אותם בחזרה בכל מצב.
באופן טיפוסי למוצרי מידע, הנחות היסוד של כלכלת שוק לא מתקיימות עבור המוצרים האלה.

תגים:

טולקין · פנטזיה · שר הטבעות · שיווק · מוצרי מידע · שיווק באינטרנט · כלכלת רשת · כלכלת קשב · סרטים · מוצרים נלווים · merchandizing

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""שר הטבעות" כמוצר מידע", סמינריון אודות ""שר הטבעות" כמוצר מידע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.