היישום אינו מחובר לאינטרנט

המשתנים המשפיעים על קידום יוזמה ע"י מנהלים בחברת פלאפון

עבודה מס' 067975

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: המחקר עוסק בשני גורמים היכולים להשפיע על קידום יוזמה ע"י מנהלים בחברת פלאפון: עומס תפקידים על המנהל ו"אקלים של שתיקה".

5,762 מילים ,9 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

המחקר עוסק בחברה סלולארית השלישית בגודלה בארץ והיא חברת "פלאפון תקשורת בע"מ".
כידוע בכל חברה יש נהלי עבודה מסודרים לכל פעולה שצריך לבצע בארגון. עובדי החברה מחויבים לעבוד לפי נהלים אלו לשם תאימות בין מחלקות מקבילות ותהליכי עבודה תקינים.
בכל מקום עבודה שבו יש תהליכי עבודה מובנים תמיד יש מקום לשיפור וכאן נכנס המחקר.
בבואי לערוך את המחקר ראיתי לנכון לגעת בנושא של קידום יוזמות ע"י מנהל העבודה בגלל החשיבות הרבה לשיפור תהליכי העבודה לצורך יעילות וחסכון במשאבים שמוביל לרווחיות רבה יותר.
לכן ביקשנו לערוך מחקר שיבדוק את הזיקה בין עומס התפקיד של המנהל לבין כוונתו לקדם את היוזמה בעבודה לטובת שיפור היכולות העסקיות של החברה ,כלומר השפעה על שירות טוב יותר ללקוח תוך שיפור מתמיד בתהליכי העבודה. משתנה נוסף הוא השפעה של "אקלים של שתיקה" כלומר, הפתיחות בחברה כהשפעה על קידום יוזמות מצד המנהל.

ההשערות נבחנו במסגרת מחקר שדה המבוסס על מערך מתאמי מסוג סקר שאלונים. משתני המחקר נמדדו באמצעות שאלונים מובנים, המכילים בתוכם פריטים סגורים, כאשר הנבדקים התבקשו לבחור את תשובותיהם לפריטים מתוך 7 תשובות אופציונאליות, הממוקמות על גבי רצף.

תוכן העניינים:
1. מבוא
1.1 מבנה הארגוני וחזונו
1.1.1 הבעיה הארגונית
1.1.2 הבעיה העסקית
1.2 מטרות המחקר וחשיבותן
1.2.1 מטרות אקדמיות
1.2.2 מטרות יישומיות
2. סקירת ספרות על התנהגות ארגונית
3. רציונל המחקר
4. משתני המחקר
4.1 הגדרת משתני המחקר
4.2 סיווג משתני המחקר
5. שיטת המחקר
5.1 מערך המחקר
5.2 המדגם
5.2.1 הגדרת אוכלוסיית המחקר
5.2.2 תיאור המדגם
5.2.3 תיאור שיטת הדגימה
5.2.4 שיקולים בבחירת שיטת הדגימה
5.3 כלים
5.4 הליך המחקר
5.5 שיטת הניתוח
5.5.1 תיאור ראשוני של הנתונים
5.5.2 בחינת השערות המחקר
5.5.3 מגבלות המחקר
6. ממצאים
6.1 המדגם
6.2 תוצאות המדגם
7. ניתוח ודיון
8. רשימת מקורות
9. נספחים
9.1 שאלון למנהל בכיר
9.2 שאלון למנהל זוטר

הערת מערכת: קובצי ה-SPSS אינם מצורפים לעבודה.

קטע מהעבודה:

התנהגות ארגונית אזרחית מבטאת את נכונותו של הפרט לתרום באופן ספונטאני לסביבתו מבלי לצפות לתגמולים ישירים כלשהם. (Organ 1988,1990)
התנהגות אזרחית בארגון חשובה מכיוון שהיא מקנה לארגון יכולת גמישות לשינויים ותפקוד נכון בתנאי אי וודאות וכן תומכת בעובדי הארגון ומייעלת אותו כדי להשיג את המטרות הארגוניות.
הגורם המניע אנשים להתנהג כך שונה מהגורם המניע אותם מלהיכנס לארגון , להישאר בו ולתפקד בתוכו. התנהגות זו אינה חלק מההגדרה הפורמאלית של התפקיד ואינה מוכרת ע"י מערכת התגמולים הפורמאלית (Organ, 1988).

תגים:

מנהלים · פלאפון · טלפונים · ניידים · סלולארי · תרבות · ארגונית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "המשתנים המשפיעים על קידום יוזמה ע"י מנהלים בחברת פלאפון", סמינריון אודות "המשתנים המשפיעים על קידום יוזמה ע"י מנהלים בחברת פלאפון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.