היישום אינו מחובר לאינטרנט

מיקוד שליטה והישגיות

עבודה מס' 067907

מחיר: 544.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת הקשר בין מיקוד שליטה והישגיות בקרב אנשי הקבע בצה"ל.

6,667 מילים ,8 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

בעבודה זו בחרנו לעסוק בקשר שבין מיקוד שליטה והישגיות בקרב אנשי הקבע בצה"ל. על מנת לעמוד על טיב הקשר, נסקור תחילה מספר גישות ותפיסות לגבי המושגים "הישגיות", "מוטיבציה" ו"מיקוד שליטה". בהמשך ננתח את תוצאות השאלון שהעברנו ל-80 נדגמים מקרב אוכלוסיית הקבע.
במחקר הנוכחי בדקנו את הקשר שבין מיקוד שליטה והישגיות באוכלוסיית אנשי קבע שבצה"ל, לשם השגת מטרות אלו העברנו שאלונים בנושאי מיקוד שליטה והישגיות על מנת לעמוד ולאמוד את הקשר בין שני נושאים אלו.
השאלונים הועברו למגוון רחב של נחקרים בקרב אוכלוסיית אנשי הקבע, אשר למעשה מהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה.
אנו סבורים כי קיים קשר בין מיקוד שליטה והישגיות במגוון אספקטים שונים. בחרנו להתמקד בשני פרמטרים משמעותיים באוכלוסיה זו - מיקוד שליטה והישגיות בצבא.

תוכן עניינים:
נושא
מבוא
סקירת ספרות:
- מיקוד שליטה
- הישגיות
- הקשר בין מיקוד שליטה להישגיות
הפרק הסטטיסטי - מתודולוגיה
תוצאות
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
שאלוני המחקר

קטע מהעבודה:

מיקוד ושליטה מוגדרים כציפייה מוכללת של הפרט אודות יכולת שליטתו על הסביבה, או כתפיסת היחיד את מידת אחריותו לתוצאות מעשיו ואמונתו לגבי יכולתו להשפיע על תוצרי המצב.
בתיאורית הלמידה החברתית (רוטר, 1954) מוצגים שני סוגים של פרטים, כאשר אחד ההבדלים ביניהם הוא תפיסתם את מושג מיקוד השליטה. רוטר חילק את הפרטים לשני סוגים - פרטים בעלי מיקוד שליטה פנימי ופרטים בעלי מיקוד שליטה חיצוני.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיקוד שליטה והישגיות", סמינריון אודות "מיקוד שליטה והישגיות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.