היישום אינו מחובר לאינטרנט

דנאל-חברת משאבי אנוש - הערכת שווי

עבודה מס' 067767

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה והערת שוויה.

5,510 מילים ,5 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

חברת דנאל הוקמה בשנת 1974 ע"י יהושע אדיר, ז"ל. החברה החלה לפעול בתחום אספקת כח אדם תחילה בתחום הטכני משרדי ומאוחר יותר בתחום הסיעוד והעובדים הזרים. בשנת 1992 הונפקה החברה בבורסה לניירות ערך בתל אביב ובכך הפכה לחברה ציבורית.
כיום עוסקת החברה בעצמה ובאמצעות החברות המוחזקות שלה עפ"י התרשים בסעיף 1.1 להלן, בענף כח האדם- באספקת עובדים מקומיים בתחום משאבי האנוש, בניהול פרוייקטים ((Outsourcing, בסדרנות סחורה ובתחום מתן שירותי סיעוד. כמו כן, עוסקת החברה בהקמה ותפעול של מעונות לחוסים ומוסדות לאוכלוסיות סיעודיות, בהפעלת מוקד מצוקה, בהפעלת סוכנות ביטוח, בהפעלת פעוטונים.
החברה פרוסה על פני 30 סניפים ברחבי הארץ לבד ממשרד ההנהלה הראשית ברמת-גן. רוב הסניפים פועלים בשני התחומים, תחום משאבי האנוש ותחום הסיעוד כאשר הפעילות המקצועית מופרדת בין שני התחומים מרמת ההנהלה ומטה.
סניפי החברה מקושרים ביניהם באמצעות קווי תקשורת המחוברים למרכז המחשבים הראשי של החברה וכן לאינטרנט. כל תהליכי העבודה בחברה העוסקים בגיוס, מיון, השמה, שכר, חיוב לקוחות ומעקב אחר העובדים המועסקים אצל לקוחות חברה, ממוחשבים משנת 1995.

ראוי לציין שהערכת שווי הקבוצה שבוצעה אינה מתיימרת להיות מדויקת באופן מוחלט (בין היתר בגלל הקושי לחשב באופן מדויק את ה-WACC, וגם עקב שימוש בהנחת "מה שהיה- הוא מה שיהיה"), אבל היא מהווה בסיס טוב להשוואת ההשפעה היחסית של פעולות השיפור השונות על שווי החברה ועל EVA.

כפי שניתן לראות, על ידי שימוש בכלים שהוצגו, בפני החברה עומדות מספר אפשרויות ניהוליות אשר יגרמו לה להשביח את ערכה לבעלי מניותיה. באמצעות גישה ניהולית מתאימה, שיטת תמחיר מתאימה ובאמצעות שיפורים של מאיצי הערך ניתן לשפר את ביצועי החברה ולעזור בהשאת ערך החברה לבעלי המניות.

תוכן העניינים:
1. תיאור החברה
2. ניתוח SWOT
3. זיהוי ותיאור מאיצי הערך
4. שיטת תמחיר מתאימה
5. חישוב EVA וביצוע הערכת שווי
6. פעולות השיפור והשפעתן על EVA
7. מסקנות
רשימה ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

לחברה שלושה תחומי פעילות עיקריים, המדווחים כשלושה מגזרים עסקיים בדוחותיה הכספיים המאוחדים של החברה: א) שרותי כח אדם ב) הפעלת מוסדות ג) פעילויות אחרות.

א. תחום שרותי כח אדם
העיסוק בכח אדם הינו העיסוק העיקרי של החברה. חברות הקבוצה פועלות במספר תחומים בענף כח האדם, המסווגים על ידי החברה לשני תחומים עיקריים- תחום מקצועות משאבי האנוש ותחום הסיעוד.

תגים:

ניתוח SWOT · מאיצי ערך · שיטת תמחיר · חישוב EVA · חישוב WACC · הערכת שווי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דנאל-חברת משאבי אנוש - הערכת שווי", סמינריון אודות "דנאל-חברת משאבי אנוש - הערכת שווי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.