היישום אינו מחובר לאינטרנט

ארה"ב והוועידה הבינ"ל לאיסור השימוש בפצצות מצרר

עבודה מס' 067739

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת אופן התמודדותה של ארה"ב עם הוועידה. (תרגיל)

1,990 מילים ,12 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

דיפלומטים, למעלה ממאה מדינות, נפגשו ב- 19/5/08 בדבלין בירת אירלנד, לכינוס בן 12 ימים כאשר מטרתו היא להטיל איסור גורף על השימוש בפצצות מצרר. באי הכינוס, שנערך באצטדיון הרגבי הגדול בעיר מעוניינים לנסח אמנה נרחבת שתמנע לחלוטין את השימוש בנשק זה, ייצורו וצבירתו.
המדינות הבולטות בעולם המייצרות, משתמשות ואוגרות פצצות אלו הן :ישראל, ארה"ב, רוסיה, סין, הודו ופקיסטן.
עמדת ארה"ב בנוגע לוועידה הבינ"ל ניתן לראות בנאומיהם של דובר מחלקת המדינה, תום קאסי וממלא מקום המזכיר לענייני צבא- פוליטיקה, סטפן,ד.מול.
מבחינה דיפלומטית, הביעה ארה"ב את גישתה גם מול מועצת הביטחון של האו"ם ע"י שליחה אלחנדרו ד.וולף.

בעבודה תוצג עמדתה של ארה"ב כפי שהוצגה על ידי נציגיה.

קטע מהעבודה:

לפי הדובר תום קאסי, ארה"ב מחויבת לארגון האו"ם שהינו אחראי על השיחות בדבלין אך עם זאת, פצצות המצרר הן חלק חשוב במאגר הנשק האמריקאי .
לדבריו, ארה"ב שותפה לדאגות ההומניטאריות המתדיינות בדבלין,אך מאידך פצצות המצרר הוכיחו תועלתיות צבאית וביטולן ממצבור הנשק האמריקאי ישים את חייהם של חיילי ארה"ב ובנות בריתה בסכנה(9).
מכאן ניתן לראות, כי ארה"ב מתנגדת להסכם משום שהיא רוצה לשמור על אופציה צבאית בשימוש בפצצות אלו כנשק הגנתי .

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ארה"ב והוועידה הבינ"ל לאיסור השימוש בפצצות מצרר", סמינריון אודות "ארה"ב והוועידה הבינ"ל לאיסור השימוש בפצצות מצרר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.