היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ותכנון בשירותי הרווחה

עבודה מס' 067656

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח ניהול שירות הרווחה בעיר גדולה בצפון לפי שיטת M.B.O ולפי שיטת T.Q.M בהתייחסות פנים ארגונית וחוץ ארגונית.

9,136 מילים ,21 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

בעבודה זו ננתח את אגף הרווחה בעיר גדולה בצפון ממספר היבטים באמצעות שימוש בתיאוריות ניהול שונות. ראשית, נביא תיאור קצר וכללי של האגף, המבנה, אוכלוסיית יעד, מטרות, יעדים, בעלי תפקידים ועוד.
לאחר מכן, ננתח את המדיניות והאסטרטגיה של האגף, תוך התבססות על ספרות מגישת הניהול לפי יעדים - M.B.O. בפרק זה נתאר את המדיניות והאסטרטגיה כפועל יוצא של סדרת השאלות שנשאלת בתפיסה של ניהול לפי יעדים ונשווה אותם, במספר מוקדים, למדיניות והאסטרטגיות הקיימות בפועל.
פרק נוסף יתרכז בתהליכי התקשורת ובאופני התיאום והבקרה בין כל חלקי אגף הרווחה בחיפה. נסקור תהליכים אלה באמצעות חומר תיאורטי עדכני בנושא ונביא דוגמאות וסוגיות מהשטח.
בפרק אשר יתרכז בתהליכי התכנון והתקצוב של האגף נתאר כיצד תהליכים אלה מתבצעים ונביא המלצות לשיפור התהליך, תוך התבססות על הספרות.

לסיכום, נתאר תהליך של שינוי ארגוני וניהולי לפי גישת ניהול האיכות הכולל - T.Q.M. ננתח את התהליך בשני השלבים של אומדן הצורך ותכנון ההצלחה ונביא את המלצותינו ליישום התהליך על-מנת לספר לתושבים שירות איכותי ויעיל.

תוכן העניינים:
- מבוא
- תיאור קצר של הארגון
- ניהול לפי יעדים - Management By Objectives
החזון
מערכת מול לקוחות בסביבה
מערכת פנימית ואינטרסים
שאלות ברמת מערכת פנימית וחיצונית
- תקשורת תיאום ובקרה
- תהליכי תכנון ותקצוב
- ניהול איכות כולל - Total Quality Management
אומדן הצורך
תכנון הצלחה
- ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

גישת הניהול עפ"י יעדים פותחה והתגבשה בשנות החמישים והשישים של המאה הקודמת (כץ 1979). הגישה מעלה לראש סדר העדיפויות את התפוקות והאפקטיביות הארגונית, וזאת בניגוד למודלים אחרים המתמקדים בהתנהגות מנהלית, יעילות או תהליכים ארגוניים (כץ, 1979; כץ 2003). לפי ה- M.B.O, הארגון מתואר כמערכת פעילויות המכוונת להשיג מטרות בדרך האפשרית, הקצרה, המהירה והזולה ביותר. מכך נגזר כי כל פעילות חייבת להיות קשורה ישירות להשגת מטרה שהוגדרה מראש ע"י הארגון. פעילות, שאינה עונה על דרישה זו, גם אם היא נעשית היטב, אינה נכונה (כץ, 1979).

תגים:

MBO · מדיניות · אסטרטגיה · מטרות יעדים · מערכת לקוח · תקשורת · תיאום · בקרה · תקצוב · סביבה ארגונית.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ותכנון בשירותי הרווחה", סמינריון אודות "ניהול ותכנון בשירותי הרווחה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.