היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול הקו הראשון - השוואה בין שני מנהלים

עבודה מס' 067635

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח של שני מנהלי קו ראשון בארגון תעשייתי גדול. מנהל א' הוא מנהל צוות ותיק לעומת מנהל ב' המוגדר כמנהל חדש.

3,188 מילים ,14 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

הרזולוציה תתבצע על מחלקה תהליכית אשר תפקידה להדפיס ולחתוך את הקרטוניות הנוזלים. במחלקה יש מכונה רוטטבית אשר יודעת בליין אחד לבצע כמה תהליכים של קבלת גליל מקרטון מצד אחד להדפיס את הגרפיקה הרצויה וכן לחתוך את הקרטונית על ידי קונפיגורציה מעוצבת לפי מפרט ולאסוף את הקרטוניות הנוזלים במערום בצידה השני או לחילופין לגלול את הגלילים המודפסים ללא חיתוך. ההיררכיה המחלקתית מיוצגת על ידי מנהל מחלקה ומנהל טכני וכן שלושה מנהלי משמרת, המשמשים כדפסים מקצועיים, וכן 5 אנשי צוות בכל משמרת. בעבודה זו נתמקד בשני מנהלי משמרת:
1. מנהל א' - מנהל צוות ותיק. עולה מחבר העמים בעל ייחודיות ותפיסה משלו שירת בצבא הרוסי. בעל ביטחון ויכולות למידה גבוהות. מיומנות ניהולית טכנית ותפיסתית - חשיבה, עיבוד מידת הקומבינציה האישית.
2. מנהל ב' - מנהל צוות חדש. ממוצא ערבי, לא שירת בצבא. חוסר בטחון התחלתי, מקצועי ומוכן ללמוד. מיומנות ניהולית בינאישית - דוגל לחיבור הקבוצה.

מטרת העבודה היא לבחון את היכולות הניהוליות של שני המנהלים. יכולתם להניע צוות עובדים כקו ראשון וכן להשיג את האפקטיביות המרבית דרך משימות הקבוצה. בסופו של דבר לבחון את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם דרך תיאוריות וגישות רלוונטיות ולאבחן את נקודות החולשה של כל אחד מהם כדי למנף ולתת לו את הכלים להיות מנהיג טוב יותר.

תוכן עניינים:
מבוא - תיאור הארגון
מאפייני הצוות
חוזה פסיכולוגי
אמון
מחויבות ארגונית
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הצוותיות הוא מכשיר אסטרטגי יישומי אשר משפיע ומעצב וכן משנה את גישת חברי הצוות וערכי התקשורת הניהולית (McGrath, 1991). בארגונים המודרניים הובא למצב מסובך יותר שהאינדבדואל צריך לעבוד בצוות ולתת פתרונות טובים יותר (Samson & Daft, 2003). יש צורך בגמישות, התפתחות הקבוצה וכן פיתוח. כל זאת מתנקז בסופו של דבר למנהיג הצוות (Heng, 2006). ההתפתחות חשובה בצוות ומכאן לפי Tuckman (1987, אצל, Heng, 2006) השלים את מטרות הצוות. הצוות יכלול עצמאות אינדבדואלית אשר יגיע למצב של ביצוע משימה ספציפית בהצלחה. וכן מגשים את מטרותיו בצורה האפקטיבית ביותר.

תגים:

ניהול קו ראשון · חוזה פסיכולוגי · אמון · מחויבות ארגונית · ניהול צוות · צוותים · מנהיגות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול הקו הראשון - השוואה בין שני מנהלים", סמינריון אודות "ניהול הקו הראשון - השוואה בין שני מנהלים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.