היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח שיווקי של חברת "אלקטרה"

עבודה מס' 067522

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה ובחינת יישום BPR.

4,477 מילים ,2006

תקציר העבודה:

חברת אלקטרה בע"מ הינה חברה ציבורית בינלאומית הנמנית על החברות המובילות במשק
הישראלי בשוק המזגנים. אלקטרה נוסדה בשנת 1945 על ידי יהודה גזונהייט כחנות בעלת שלושה מפלסים בבית הדר בתל אביב עם חמישה עובדים חרוצים, שעמלו יומם וליל על תיקון קומקומים חשמליים, מקררים ועוד. החברה החלה לפעול כסוכנות לייבוא ושיווק מוצרי חשמל, בהם גם מזגנים ביתיים, שיהפכו מאוחר יותר לעיקר הפעילות שלה.
בשנת 2005 הונפקה בבורסה לני"ע בת"א והפכה להיות חברה ציבורית.

ה-BPR הוא פרוייקט וחייב להיות מנוהל ככזה, המשמעות היא יעדי שיפור תהליכים מפורטים וידועים מראש והגדרת פרק זמן מוקצב ממוקד תוצאות. תשומת הלב בתחילה תינתן לגודל ופיזור המשאבים- אנשים, זמן וטכנולוגיה. על מנת להתאים את תהליכי הארגון למטרותיו האסטרטגיות קיימת חובה לערב את כל ההירארכיה הארגונית.

תוכן העניינים:
הצגת הארגון
התהליכים בארגון
גורמי אנוש בתכנון תהליכי עבודה
כוח אדם
סוגי עובדים
אופן ביצוע ה-BPR
יישום שבעת שלבי ה-BPR בחברת אלקטרה
מסמכי ה-BPR

קטע מהעבודה:

חלק ממדיניות השיווק של אלקטרה הנו ציוד לקוחותיה בידע הדרוש להחזקה יעילה של המוצרים והמערכות. כמו כן מציעה החברה ללקוחות קורסי הדרכה ותיעוד וציוד בדיקה המאפשר להם לאתר תקלות באופן עצמאי. החברה מספקת ללקוחותיה את מלוא התמיכה הטכנית בתחזוקה הן ע"י מתן תחזוקה קבועה במתקני הלקוח באמצעות צוות מקומי והן ע"י שיגור עובדים מהחברה, לפי הצורך. שרות זה ניתן בד"כ בהתקשרות נפרדת עם הלקוח. במרבית חוזי הרכישה אלקטרה נדרשת ע"י הלקוח לספק בתשלום גם תמיכה למוצרים לתקופת זמן הנקבעת בהסכם. בחלק מהעסקאות אלקטרה נותנת אחריות לתיכון בגין כשלון של המוצר במקרה בו עיצוב המוצר בכללותו נמצא פגום, ומצריך עיצוב מחדש.

תגים:

אלקטרה · תכנית עסקית · התנהגות ארגונית · מבנה ארגוני · SWOT · מיזוג אויר · מזגנים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח שיווקי של חברת "אלקטרה"", סמינריון אודות "ניתוח שיווקי של חברת "אלקטרה"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.