היישום אינו מחובר לאינטרנט

תיכון ארגוני

עבודה מס' 067448

מחיר: 271.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השפעת מערכות מידע על תיכון ארגוני בחברת T.T.I.

4,265 מילים ,12 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

מהמקרה שקרה ב-T.T.I אנו יכולים לראות כי התיכון הארגוני הוא תוצר של המבנה הארגוני ופעילות הארגון. T.T.I לא תכננה לשנות את התיכון הארגוני אולם זה קרה כתוצאה מהכנסת תוכנה חדש (CRM), דבר נוסף שהשתנה כתוצאה מהכנסת תוכנה הוא המבנה הארגוני של החברה, מבנה החברה הפך ממבנה אורגני לחלוטין שבו כל פרויקט פועל לפי הדרישות של אותו לקוח למבנה ארגוני פחות אורגני עם מרכיבים מכנסיטיים, זאת אומרת שהחברה עדיין מתאימה את עצמה ללקוח אולם באמצעות מוצרים סטנדרטיים יותר. הכנסת התוכנה החדשה, השינוי במבנה הארגוני והשינוי בתיכון הארגוני מציבים את T.T.I במקום גבוה יותר מול מתחרותיה בשוק התקשורת לעומת המצב שהיה לפני השינויים. לאחר השינוי מסוגלת החברה להעניק ללקוחותיה שירות מהיר יותר ומקצועי הרבה יותר כתוצאה מהסטנדרטיזציה של המוצרים, כמו כן החברה קרובה הרבה יותר ללקוח ומסוגלת לקרוא את צרכי השוק ולפתח מוצרים שיתאימו לצורכי הלקוחות בעתיד. גם בצד העלויות ניתן לראות את השינויים, הסטנדרטיזציה מאפשרת להחזיק מלאים קטנים יותר וכמו כן ניתן להכשיר את אנשי השירות וההתקנות בקלות ובמהירות גדולה הרבה יותר.

תוכן העניינים:
רקע והיסטוריה כללית
הענף הטכנולוגי בו החברה עובדת
מצבת העובדים
מאפייני הארגון
הבעיות בארגון
המלצות לשיפור
שלב ראשון אשר בוצע דה-פקטו על ידי החברה-הכנסת מערכת ניהול קשרי לקוחות
שלב שני -הכנסת תיכון ארגוני חדש כתוצאה מהכנסת מערכת ניהול קשרי לקוחות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ברור כי לפי מודל שדה הכוחות של קורט לוין, החברה עברה טלטלה עם הקמת המטה באטלנטה וריכוז כוח רב במקום זה. ניהול תיקים של מרבית לקוחות החברה, ריחוק מהמטה בישראל וקבלת כל הכלים לביצוע עבודות באופן עצמאי וללא שיתוף ידע הביאו להיווצרות מגדלי בבל של חברה בתוך חברה. החברה הגיעה לשיווי משקל זמני אותו לדעתנו יש להפר ולהחזיר את התיכון הארגוני להיות אסטרטגי ומרוכז בישראל.
תחום השינוי יהיה הן טכנולוגי עם הכנסת מערכת ניהול קשרי לקוחות אשר תאפשר צבירת ידע וניהולו, כפועל יוצא משימוש במערכת והן שינוי במבנה-תיכון הארגון והתפקידים בו. החברה עברה את הליך ההכשרה עם הכנסת המערכת, עתה עליה לבצע שלב שני בשינוי התיכון הארגוני ולחזור שוב להקפאה. סוכני השינוי נקבעו ברמות הגבוהות של הארגון שהרי הנהלת החברה היא זו אשר ראתה בצורך המחקה חברות אחרות להכניס את המערכת ולכן כעת עליה להמשיך ולהיות סוכן השינוי גם בשלב השני.

תגים:

מערכות מידע · שינוי ארגוני · התנגדות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תיכון ארגוני", סמינריון אודות "תיכון ארגוני" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.