היישום אינו מחובר לאינטרנט

תהליך ניתוח ותיאור העיסוקים - חברת סולגוד תקשורת

עבודה מס' 067444

מחיר: 271.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תהליך ניתוח ותיאור העיסוקים והשפעתו על תהליך פיתוח העובדים בארגון - הפרספקטיבה האסטרטגית.

4,595 מילים ,2006

תקציר העבודה:

החברה בה בחרנו היא חברת סולגוד תקשורת המאגדת בתוכה מספר חברות ובעצם מהווה קבוצת חברות. החברה פעילה בענף ציוד תקשורת, מוצרי תקשורת ביתית ועסקית וטלפונים סלולאריים. ענף זה מאופיין בתחרות גבוהה, מודעות צרכנים לשינויים טכנולוגיים, רגישות גבוהה למחיר וריבוי יחסי של מתחרים וספקים, דבר המאלץ את החברה להיות ערה לשינויים בשוק, לדרישות הלקוחות שלה, למאמצי המתחרים ולדרישות הרגולאטור. הנהלת החברה מגדירה את הענף בו היא פועלת כחלק משוק ההיי טק, ענף התקשורת.

תוכן העניינים:
שלב א'
החברה - רקע והיכרות
הענף הטכנולוגי בו החברה עובדת
שלב ב' - ריכוז השאלות

קטע מהעבודה:

ניתוח עיסוקים מוגדר ככלי להשגת מידע על העיסוק וקביעת האדם המתאים למלא את העיסוק. ניתוח עיסוקים מתאר את תוכן העיסוקים ,כישורים, ידע ויכולות הנדרשים מהעובדים בתפקיד מסוים ומכלול המטלות המכוונות להשגת מטרת העיסוק כולל הכלים אשר יעמדו לרשות מבצע העיסוק, מול מי עובד ועם מי ומהם תנאי העבודה. המחקר בנושא ניתוח עיסוקים נמצא בין שתי הגישות. כלומר בין האמרה "בואו נמשיך לעשות את מה שעשינו עד היום" לבין "תפקידים לא קיימים". מחלקות משאבי אנוש בארגונים משתמשים בשיטות ניתוח מסורתיות עם התאמות לשינויים במציאות וכן בשיטות חדשות שיתוארו להלן. אנו התרשמנו שבחברת סולגוד הגישה היא השיטה הראשונה. רק כאשר מתעורר צורך, החברה מבעת ניתוח עיסוק, ונרחיב בהמשך.

תגים:

משאבי אנוש · ניתוח עיסוקים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תהליך ניתוח ותיאור העיסוקים - חברת סולגוד תקשורת", סמינריון אודות "תהליך ניתוח ותיאור העיסוקים - חברת סולגוד תקשורת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.