היישום אינו מחובר לאינטרנט

מאפייני חוזה פסיכולוגי בארגון היי-טק

עבודה מס' 067442

מחיר: 271.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת החוזים הפסיכולוגיים בחברת "סולגוד תקשורת" (ראיונות).

10,404 מילים ,2006

תקציר העבודה:

החברה בה בחרנו לבחון את החוזים הפסיכולוגיים היא חברת סולגוד תקשורת המאגדת בתוכה מספר חברות ובעצם מהווה קבוצת חברות. החברה פעילה בענף ציוד תקשורת, מוצרי תקשורת ביתית ועסקית וטלפונים סלולאריים. ענף זה מאופיין בתחרות גבוהה, מודעות צרכנים לשינויים טכנולוגיים, רגישות גבוהה למחיר וריבוי יחסי של מתחרים וספקים, דבר המאלץ את החברה להיות ערה לשינויים בשוק, לדרישות הלקוחות שלה, למאמצי המתחרים ולדרישות הרגולאטור. הנהלת החברה מגדירה את השוק בו היא פועלת כחלק משוק ההיי טק.

תוכן העניינים:
1. הקונטקסט
א. הצגת החברה
ב. תיאור נשאלים
2 - מאפייני החוזה הפסיכולוגי מנקודת מבט העובדים
3 - מאפייני החוזה הפסיכולוגי מנקודת מבט הארגון
4 - ניתוח השינויים שחלו בציפיות העובדים
5 - ניתוח המקורות להיווצרות הציפיות ולהשתנותם
6 - תהליך תיאום ציפיות
7 - החוזה הפסיכולוגי המיוצג על ידי המנהל
8 - פער בתפיסת החוזה הפסיכולוגי
9 - ניתוח הפרת החוזה ותגובות הצדדים
נספח - תמציות הראיונות.

קטע מהעבודה:

א. כאשר אנו מתארים את החוזה הפסיכולוגי מנקודת מבט העובדים אנו לומדים שהתרומה העיקרית של החוזה הפסיכולוגי הנה תיאום ציפיות מהעובדים ומהווה חוליה מקשרת בין משאבי אנוש והארגון לבין העובדים בארגון. החוזה הפסיכולוגי מבוסס על ציפיות הדדיות כל עוד יש הסכמה בין הצדדים לכבדו. חוזה זה מתאפיין בכך שאינו מנוסח בדייקנות והוא מקדים בחשיבותו את החוזה הפורמאלי. למעשה על סמך החוזה הפסיכולוגי של העובדים יכול הארגון לחזות את אופן התנהגותם.
כאשר נוצר חוזה פסיכולוגי הוא כולל את ההיבט הסטטי (נורמות, תרבות ארגונית, למידה והתנסות קודמת) ואת ההיבט הדינאמי (למידה מהשטח). אדם מגיע לארגון עם מטען ציפיות קודם כאשר יש לו קווים אדומים (המגבלות שבעבורם יהיה מוכן לשבור את החוזה הפסיכולוגי) ותחומי קבלה (טווח קבלה של ביצוע העבודה).

תגים:

ציפיות עובדים · יחסי עובדים · מנהל הייטק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מאפייני חוזה פסיכולוגי בארגון היי-טק", סמינריון אודות "מאפייני חוזה פסיכולוגי בארגון היי-טק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.