היישום אינו מחובר לאינטרנט

תרבות וארגונים מורכבים (תרגיל)

עבודה מס' 067440

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת מאמר באמצעות תיאוריות ניהול.

1,579 מילים ,10 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

מדוע שיטות ניהול המצליחות בתרבות אחת, אינן מצליחות בתרבות אחרת?
המאמר "שינויים בסביבת העבודה והשלכות לניהול משאבי אנוש" בא לבחון כיצד הבדלים תרבותיים משפיעים על אופן התנהגותנו בעבודה.

מטרת העבודה היא בחינת המאמר "שינויים בסביבת העבודה והשלכות לניהול משאבי אנוש" על ידי הוגים מרכזיים בתיאוריות הניהול כגון: פרידריך טיילור, אבי הניהול המדעי, וובר, אבי הניהול הבירוקראטי, פורד, מאיו אלטון וכדומה.

קטע מהעבודה:

המאמר סוקר את הסיבות להבדלים ומציע שני הסברים. הראשון, מובא ממחקרו של גירט הופסטדה (1980), אשר הצביע על חמישה ערכי תרבות שבעזרתם ניתן להבחין בין תרבויות. השני, מובא באמצעות מודל ייצוג התרבות (erez & earley, 1993) אשר מחבר בין ערכים לבין שיטות ניהול והתנהגות העובד. מכאן טוענת ארז (2008), כי שיטת ניהול טובה תלויה במידה רבה בערכי התרבות בה היא פועלת ולכן שיטת ניהול הפועלת בהצלחה בתרבות אחת, עלולה להיתפס באופן שלילי בתרבות אחרת. מאמצע שנות ה90 חלו שינויים דרמטיים בסביבת העבודה וארגונים רבים הפכו להיות ארגונים גלובליים. ארז (2008) טוענת כי סביבה גלובלית זו יוצרת שכבה חדשה של תרבות בעלת משמעויות וערכים משותפים לפועלים בה, אך אין הדבר פוגע בזהותו התרבותית של הפרט העובד בסביבה הגלובלית.

תגים:

שיטות ניהול · מאיו אלטון · פורד · וובר · פרידריך טיילור · ארגונים · תרבות ארגונית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תרבות וארגונים מורכבים (תרגיל)", סמינריון אודות "תרבות וארגונים מורכבים (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.