היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיפור עסקי ב-PIPEWORK

עבודה מס' 067422

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: יישום פרויקט BPR בחברת Pipework ע"י שימוש בטכניקות וכלים רלוונטיים לאור מצוקה ניהולית בחברה, תוך התייחסות לניתוח BPR, קייזן, יתרונות, חסרונות, בעיות והפתרונות.

5,578 מילים ,12 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

לא מעט ארגונים מוצאים את עצמם עם בעיות ארגוניות שגורמות לצריכת שיטות שינוי על מנת לשרוד בשוק. לעיתים בוחרים בשיטות שיפור קיצוניות ולעיתים אף בוחרים בשיטות שיפור מתמידות שיצליחו בטווח הארוך ושיאפשרו לו להוציא לפועל את תכניותיו.
בעבודה זו בחנה את בחירת השיטה שתאפשר לחברת Pipework לבצע שינויים בחברה, הוצגה פעילות החברה והצגת השינוי לצורך הישרדותה בשוק העסקי. חברת Pipework היא חברה בריטית ותיקה, שנוסדה על ידי יזם ונקנתה על ידי משפחה בשנות ה- 60. המשפחה הקימה שבעה אתרים מרכזיים ברחבי בריטניה וביבשת אירופה.
העבודה עסקה בניתוח וניהול הפרויקט שהחברה החליטה לבצע,העבודה כוללת טבלת פעילויות, תרשים גאנט, תוכנית גאנט והסבר מפורט על מטרות ויעדי השינוי שיבוצעו בחברת Pipework.
Pipework, כחברה שעוסקת בתחומים טכנולוגיים, מהמתקדמים ביותר בעולם, עליה שאפה לרמת איכות גבוהה ועליה להטמיע תרבות ארגונית לשיפור מתמיד וזאת על ידי הרמת צוותי איכות, הטמעת התרבות הארגון הלומד וכו'.
על החברה לתכנן את פעילותיה מחדש ולשפר את הביצועים בפונקציות השונות בחברה,על מנת לשרוד בשוק.
"אנו חיים בתקופה של שינויים המתרחשים בקצב ובעוצמה שלא ידענו בעבר קצב ועוצמה אלו רק ילכו ויגברו בעתיד,וארגונים שלא יסתגלו לקצב המהיר של השינויים לא ישרדו".
ע.לוי, 2000

מטרת העבודה: יישום פרויקט BPR בחברת Pipework ע"י שימוש בטכניקות וכלים רלוונטיים לאור מצוקה ניהולית בחברה.
העבודה חולקה לארבעה חלקים:
החלק הראשון-
* ייזום הפרויקט, בו יוגדר הצורך בפרויקט ונגלה את הסיבות העיקריות לתהליכים הלקויים, שיובילו אותנו לקבלת החלטה ביישום BPR.
* נקבעו המטרות והיעדים של הפרויקט שיהיו מכוונים להקמת תהליך חדש בתחום הניהול.
* אובחנו אילוצים העלולים להשפיע על הפרויקט.
* נכתב מסמך, הוגדרו בעלי התפקידים.
חלק השני -
* תכנון הפרויקט, בו הוסברו שלבי התרחשות הפרויקט וטבלת פעילויות. נציג תרשים גאנט.
החלק השלישי -
* ביצוע ובקרה של הפרויקט, יבחר משאב (מנהל פרויקט ומבקר איכות).
החלק הרביעי -
* סיום הפרויקט. יוגדרו פעילויות בסיום הפרויקט ויוסקו מסקנות לגבי האפקטיביות, תוצאות, אפשרויות של הפרויקט. יוצג המצב של חברת Pipework אחרי הפרויקט כתוצאה מבניית תהליך חדש. נסביר במה יתרמו מערכות מידע לארגון ואיך ישפיעו לתפעול יומיומי, חשיבות ה ERP.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
1. BPR
1.1. הפערים של חברת Pipeworkמול מתחרים אחרים בתחום
1.2. ERP יתרונות וחסרונות
2. מטרות ה BPR
2.1. יעדיי ה BPR
3. המשאבים הדרושים ליישום ה BPR הנבחר
4. יתרונות וחסרונות הBPR
5. תוכנית הפרויקט - "ניהול פרויקטים"
5.1. ניהול פרויקטים
5.2. יישום BPR
5.3. תרשים גארט, אופן ביצוע
6. סיכום
7. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

Pipework, חברה בריטית ותיקה אשר במשך השנים צמחה למובילה בשוק באמצעות רכישת מספר חברות סינרגטיות. למרות שפעולה זו אפשרה ל Pipework לממש הזדמנויות ואף לעסוק בפיוח ולהיות רווחית יותר, היו גם מספר קשיים שנבעו מניהול כושל, שימוש במערכות ישנות ולא יעילות, חוסר הגדרה ל "מי המנהל ואת מה?", כל מחלקה פועלת כיחידה עצמאית, בעלת מאזן וחשבון רווח והפסד משלה, דבר היוצר ניגודי אינטרסים, איבוד מידע ותהליכים שגויים.
בשל אובדן הכנסות וחוסר שביעות רצון לקוחות, ספקים ועובדים על חברת Pipework לבצע שינוי חד ומקיף בהתנהלותה וזאת על מנת למנוע קריסה והמשך איבוד לקוחות והכנסות.
על החברה לשקול הכנסת מערכת ERP. מערכת ERP תאפשר גישור בין כל מחלקות החברה ומעבר מידע בזמן אמת. המערכת לוקחת חלק בכל תחומי עיסוקה של חברת Pipework. על מנת לקבל ממערכת זו את כל תכונותיה יש לבצע הטמעה מסודרת ומאורגנת, הכוללת שינוי ארגוני והערכות מתאימה בחברה. בעבודה זו נעשה ניסיון לרכז את כל האמצעים המתאימים ליישום מוצלח של מערכת ERP.

תגים:

ניתוח · BPR · קייזן · תרשים · גאנט · ניהול · פרויקטים · שינוי · ארגוני · ERP

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיפור עסקי ב-PIPEWORK", סמינריון אודות "שיפור עסקי ב-PIPEWORK" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.