היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ותפעול שירותים - גן החיות של לונדון

עבודה מס' 067226

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת פעילות החברה והצעות לשיפורים לצורך הישרדותה בשוק העסקי.

6,507 מילים ,15 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

עבודה זו עמדה על הבעיות המרכזיות של גן החיות של לונדון. בעבודה הצגתי את פעילות החברה והצעות לשיפורים לצורך הישרדותה בשוק העסקי.
כל ארגון יכול למוצא את עצמו בבעיות ארגוניות ותפעוליות שיכולות לגרום לו לבצע שינויים בשיטות העבודה ובתפיסות בכדי לשרוד בשוק.
השאיפה של ארגון היא לצפות בעיות או מגמות המצריכות שינוי לפני שהן מגיעות. המצב בו ארגון נאלץ לבצע שינויים לאחר שהוא נקלע לקשיים הוא המצב הפחות מומלץ בלשון המעטה.
לאחר ההצגה וההבנה של נקודות התורפה של הארגון, הוצעו דרכי טיפול בנושאים אלו, בין אם בצד התפעולי ובין אם בצד השיווקי.
על הנהלת גן החיות לתכנן, לעצב מחדש את הגן ולהכשיר את העובדים בו לתת שירות איכותי הן לחיות והן למבקרים על מנת לשרוד בשוק.
העבודה הציגה דרך לבנייה של services cape חדש והתאמתו לצרכים העכשוויים בגן, לאחר מכן אובחנו פלחי השוק של גן החיות ומהן הדרכים לפנות לאותם פלחים לשם מקסום הפעילות מולם ולבסוף עסקה העבודה בניתוח סקר הלקוחות שבוצע, תוך שימת דגש על התיעדוף לטיפול בנושאים הבוערים ומהם דרכי הטיפול המוצעות.
מסקנותיי מעבודה זו הן כי השינוי מתבקש כמחויב המציאות ובהקדם בכדי לשרוד.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. נושא ראשון- services cape
3. נושא שני- פלחי שוק בגן החיות
4. נושא שלישי-איכות השירות בגן החיות
5. סיכום
6. ביבליוגרפיה
7. נספחים

קטע מהעבודה:

מהו למעשה מונח זה של services cape שמוגדר על ידי ביטנר כ"היעדים והגורמים הפיזיים שיש לשלוט בהם על מנת להגביר (או לאלץ) את פעילויות העובדים והלקוחות".
Bitner 1992))
אנו למעשה יודעים שכיום כבר לפני הרכישה עצמה מנסה הלקוח לאתר רמזים שיעידו על איכות השירות אותו הוא עומד לקבל/לרכוש. הסביבה הפיזית רוויה ברמזים כאלו חלקם מכוונים וחלקם לא, רמזים אלו עשויים להשפיע על הקשר שבין דימוי הארגון ומטרות לקוחותיו שהרי מתן שרות מצריך מגע בין אישי בסביבה פיזית מסוימת. סביבה זו צריכה לתמוך בצרכים ובהעדפות הן של נותן השירות והן של מקבל השירות.

תגים:

services cape · הטמעת תהליכים · מטריצת ביצועים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ותפעול שירותים - גן החיות של לונדון", סמינריון אודות "ניהול ותפעול שירותים - גן החיות של לונדון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.