היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח שיווקי של חברה בענף הטקסטיל

עבודה מס' 067126

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: רקע על החברה וניתוח על פי המודלים PEST, PORTER.

2,320 מילים ,2002

תקציר העבודה:

חברת לודז'יה, אשר הוקמה בשנת 1924, על ידי קבוצת עולים מלודז' שבפולין, הינה חברה תעשייתית-ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה, אשר עוסקת בייצור, שיווק ומכירה של מוצרי הלבשה בשוק הישראלי. בשנת 1996 העבירה לודז'יה לחברת ארגמן תעשיות בע"מ (חברה שהתאגדה בשנת 1934 והחלה את דרכה כחברה פרטית) את רוב פעילותה היצרנית והשיווקית בתחום ייצור ושיווק מוצרי הלבשה תחתונה, גרביים והלבשה עליונה, וכן ייצור מוצרי הלבשה וסריגים, וזאת בתמורה למניותיה של האחרונה. לפיכך, לודז'יה הינה כיום חברת בת של ארגמן תעשיות בע"מ. בעבודה זו נתייחס לאספקטים שיווקיים של לודזיה, אשר כאמור מהווה אחת מהחלוצות בתחום הטקסטיל בישראל.

קטע מהעבודה:

מפעלים אלו נפתחו כדי לאפשר תחרות בעולם מול הייצור במדינות שלישיות.
כיום אנו נמצאים במצב פוליטי מורכב, בעקבות ארועי ספטמבר 2000 ופרוץ אינתיפאדת "אל-אקצא" ובעקבות כך נוצר מצב של ניתוק קשרים דפלומטיים בין ישראל לבין שאר מדינות ערב ובינהן ירדן ומצריים בפרט. לחברת "לודז'יה" שלושה מפעלים בירדן ובמצריים, ובעקבות כל המהפך הפולטי מדיני באיזור נקלעו לבעיות קשות הן ביטחוניות (המנהלים במפעלים אלו הינם ישראלים) והן כלכליות מאחר ובירדן ומצריים ישנה הוראה מפורשת לניתוק היחסים הכלכלייים עם ישראל והישראלים.

תגים:

שיווק · לודזיה · לודז'יה · טקסטיל · PORTER · כוחות תחרותיים · ספקים · לקוחות · מוצרים תחליפים · עוצמת תחרות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח שיווקי של חברה בענף הטקסטיל", סמינריון אודות "ניתוח שיווקי של חברה בענף הטקסטיל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.