היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ומנהיגות - ביל גייטס

עבודה מס' 067097

מחיר: 229.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השוואה בין שני המושגים ובחינת התנהלותו של ביל גייטס.

4,449 מילים ,14 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

עבודה זו תבחן את ההבדלים בין ניהול ומנהיגות, יובאו מספר הגדרות הן למושג ניהול והן למושג מנהיגות. לאחר תיערך השוואה בין שני המושגים, על מנת לעמוד את ההבדלים בכל אחת מהגישות. בהמשך יוצגו תיאוריות, הן בניהול והן במנהיגות אף עליהם תיערך השוואה, ועל סמך ההגדרות והתיאוריות, תיערך אבחנה לגבי אופי התנהלותו של ביל גייטס - האם הוא מתאפיין כמנהל או כמנהיג.
העבודה מבוססת על המאמר, העוסק בביל גייטס, אשר היה מנכ"ל מיקרוסופט. במהלך העבודה נסקור מהספרות, הגדרות ותיאוריות הנוגעות לניהול ומנהיגות באמצעותם, נוכל לנתח את אופי התנהלותו של ביל גייטס, ולזהות עם מי ביל גייטס מזוהה יותר. תוך התייחסות לכל משתנה בנפרד לניהול ומנהיגות, והיכן באה לידי ביטוי אישיותו של ביל גייטס, מה הן עוצמותיו אשר הביאו אותו לזכייה בתואר מנהיג הטכנולוגיה.

תוכן עניינים:
מבוא
מאפייני ניהול
מאפייני מנהיגות
ההבדלים בין מאפייני ניהול ומנהיגות
השוואה בין מנהל למנהיג
ביל גייטס מנהל או מנהיג
תיאוריות לניהול
תיאוריות למנהיגות
השוואה בין תיאוריות מנהיגות
ניתוח ביל גיטס על פי התיאוריות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מאחר ולכל ארגון מגוון צרכים ומטרות, תפקיד המנהל היעיל הוא לאזן יעדים שונים ולהחליט מה המטרות העדיפות. דרוקר הדגיש את חשיבותם של העובדים כשותפים חיוניים להצלחת המפעל העסקי והכיר ביכולתם הייחודית. למנהל, ניתנים משאבי אנוש ומשאבים אחרים, איתם הוא מעצב ארגון. "בעוד מנהלים נעשים למשאבים חשובים בארגון, ולכן הם הופכים לנדירים, יקרים ומשום כך יש לנצלם ביעילות". כפיר, א. (1997)

תגים:

ניהול · מנהל · מנהיג

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ומנהיגות - ביל גייטס", סמינריון אודות "ניהול ומנהיגות - ביל גייטס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.