היישום אינו מחובר לאינטרנט

הבאת נשים מאוקראינה לצורכי חתונה

עבודה מס' 067078

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח מקרה על פי שלוש תיאוריות פמיניסטיות.

2,792 מילים ,7 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

חיבור זה מציע ניתוח פמיניסטי לתופעת "הזמנת כלות באינטרנט", תוך התבססות על 3 זרמים מרכזיים בהגות הפמיניסטית (הפמיניזם הליברלי, הפמיניזם המרקסיסטי, הפמיניזם הרדיקלי). לאחר הצגת התופעה, אבחן הסברים שונים למקורותיה ותנאים הנדרשים לשינוי אותה מציאות חברתית, כפי שאלה עולים מתיאוריות פמיניסטיות שונות. בתוך כך, אצביע על קווי דמיון ושוני בין התיאוריות השונות ואציג את הביקורות השונות שמופנות כלפיהן.

קטע מהעבודה:

הפמיניזם הליברלי, המדגיש שיח של זכויות ושוויון בין פרטים, צריך להיות מובן בהקשר ההיסטורי-פוליטי-כלכלי בו הוא צומח: זרם זה מתפתח כחלק מתנועת הליברליזם ועל הרקע ההיסטורי של המהפכה הצרפתית. רעיון מרכזי בליברליזם הוא כי האדם, בניגוד לחיה, הינו יצור תבוני, רציונאלי, ולכן לכל בני האדם זכויות טבעיות ושוות למימוש הפוטנציאל הפנימי שלהם.

תגים:

סחר · בנשים · מיגדור · מיגדר · שיעבוד · נשים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הבאת נשים מאוקראינה לצורכי חתונה", סמינריון אודות "הבאת נשים מאוקראינה לצורכי חתונה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.