היישום אינו מחובר לאינטרנט

הגורמים המוסיקליים והחוץ מוסיקליים שבזכותם שיר ישראלי מושמע זמן רב ברדיו

עבודה מס' 066950

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח מאפיינים של שירים ומחקר באמצעות שאלונים שחולקו לאנשים המעורים בתחום המוסיקה בישראל.

3,496 מילים ,2 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

מהם הגורמים המוסיקליים והחוץ מוסיקלים שבזכותם שיר ישראלי בעברית מושמע זמן רב ברדיו? מהם הגורמים שהופכים את השיר ללהיט פופולארי?
האם יש מרכיב עיקרי לכך, או חיבור של כמה מרכיבים? ואם כך מהם המרכיבים החשובים ביותר ומהם המרכיבים הפחות חשובים? האם הרדיו מייצג את הטעם המוסיקלי של רוב הציבור? האם איכות היא המרכיב החשוב בפופולריות של שירים ישראליים המושמעים זמן רב ברדיו? אלו מהשירים שהושמעו רבות ברדיו נחשבים כשירים איכותיים? על שאלות אלה אנסה לענות בעבודה זאת.

שלבי המחקר:
שלב א' - פנייה לאקו"ם, איסוף נתונים וקבלת רשימת שירים ישראליים בעברית שהושמעו רבות בתחנות הרדיו המרכזיות בישראל.
שלב ב' - הכנת שאלון הבנוי בצורת סגנונו לשאלון אמריקאי (בו צריך לסמן את התשובה הנכונה מתוך כמה אפשרויות).
השאלון מתייחס למרכיבים מוסיקלים של השיר ולמרכיבים חוץ מוסיקליים הגורמים לפרסומו לאורך זמן בתחנות הרדיו בישראל.
שלב ג' - כתיבת מכתב ובו בקשה לענות על השאלון, שליחת רשימת השירים שקיבלתי מאקו"ם בצרוף השאלון והמכתב לאנשים המעורים בתחום המוסיקה בישראל, כגון מפיקים מוסיקלים עורכים מוסיקלים ברדיו ,אמרגנים, מלחינים,משוררים ועוד אנשים המבינים במוסיקה הישראלית, במטרה להשיג 20 שאלונים.
שלב ד' - איסוף התשובות לשאלון, חישוב ממוצעים לתשובות והסקת מסקנות לגבי השאלות שנשאלו במבוא.

תוכן העניינים:
מבוא
סקירה קצרה על הרדיו הישראלי והמוסיקה שבו
הליך מחקר
תוצאות השאלונים
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים (קובצי EXCEL וWORD)

קטע מהעבודה:

בשאלת הפתיח לשאלון בה היה צריך לבחור שיר אחד מתוך הרשימה שהכי מאפיין את טעמו המוסיקלי של הקהל הישראלי, השיר שבחרו הכי הרבה משתתפי השאלון הוא שירו של עידן רייכל - "אם תלך", שיר זה נבחר בארבעה שאלונים והוא גם מייצג את השיר הכי מושמע בשנת 2003 בתחנת גלגל"צ וגם בתחנות קול ישראל כשיר הכי מושמע בשנה זו. השיר שבחרו הכי הרבה במקום השני הוא "תפוחים ותמרים" בביצועו של רמי קליינשטיין שיר זה נבחר בשלושה שאלונים והוא מייצג את השיר הכי מושמע בשנת 1995 בתחנות קול ישראל וגם בתחנת גלי צה"ל כשיר המושמע ביותר בשנה זו. השיר "פרפרים" נבחר בשניי שאלונים והוא מייצג את השיר הכי מושמע בשנת 2000 בתחנות גל"צ וגלגל"צ. בשלושה שאלונים נבחרו שירים של להקת טיפקס מתוכם שני שאלונים בחרו בשיר "עוד שבת" המייצג את השיר הכי מושמע בשנת 1997 בתחנת גל"צ ושאלון אחד בחר בשיר "יושבים בבית קפה" המייצג את השיר המושמע ביותר בתחנות קול ישראל בשנת 2001 .

תגים:

מוסיקה · שירים · רדיו · מדיניות · תקשורת · פלייליסט · רשימות · השמעה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הגורמים המוסיקליים והחוץ מוסיקליים שבזכותם שיר ישראלי מושמע זמן רב ברדיו", סמינריון אודות "הגורמים המוסיקליים והחוץ מוסיקליים שבזכותם שיר ישראלי מושמע זמן רב ברדיו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.