היישום אינו מחובר לאינטרנט

חשיבה הומניסטית (תרגיל)

עבודה מס' 066851

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השוואה בין אוגוסטינוס הקדוש, תומס מאקווינס ושפינוזה ורציונליסטים מול אימפרציסטים.

2,494 מילים ,7 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

בעבודה זו ניתן למצוא השוואה בין אוגוסטינוס הקדוש, תומס מאקווינס ושפינוזה וכמו כן ניתוח על הרציונליסטים מול האימפרציסטים.

קטע מהעבודה:

האדם לא יכול לצאת בכוחות עצמו מהמצב הזה - רק מודעות תעזור לו ובעזרתה יוכל לקוות לחסד מאלוהים. אין אפשרות לשנות את המצב הזה, גם לא בעזרת קיום מצוות ומעשים טובים. מאידך, לאדם יש אפשרות בחירה בין הטוב ובין הרע ואלוהים רק צופה ברוח קודשו בבחירה של האדם. תורת החטא הקדמון הייתה ידועה קודם לכן מפי פאולוס וממשיכי דרכו, אך פותחה עוד יותר ע"י אוגוסטינוס - לדעת אוגוסטינוס, אדם וחווה שחטאו בחטא הגאווה, גרמו לכך שגם צאצאיהם של בני האדם נהיו שותפים לאשמתם. (.(Sigmund, 1988 עצם קיומו של האדם תלוי בפריה ורביה, אך זוהי גם קללתו של האדם, שכן דבר זה תלוי בתאווה.

תגים:

אוגוסטינוס · תומס · מאקווינס · שפינוזה · רציונליזם · רציונליסטים · אימפרציסטים · היבריס · פילוסופיה.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חשיבה הומניסטית (תרגיל)", סמינריון אודות "חשיבה הומניסטית (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.