היישום אינו מחובר לאינטרנט

איכות השירות ושביעות רצון לקוח בענף המלונאות

עבודה מס' 066765

מחיר: 580.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ספרות ומחקר בקרב לקוחות אקראיים בבתי מלון.

8,870 מילים ,18 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

המלונאות הנה מגזר הפעילות העיקרי של ענף התיירות בישראל, הכוללת את תיירות הפנים ואת התיירות הנכנסת לישראל. הענף חשוף מאוד להשפעות כלכליות, לשינויים ברמת החיים ולתמורות פוליטיות- ביטחוניות באזור המזרח התיכון בכלל ובישראל בפרט, המשפיעות בעיקרן על התיירות הנכנסת לישראל.
הענף מאופיין בעונתיות גבוהה המתבטאת בשפל בשעורי התפוסה ברבעון הראשון של השנה, תחלופה גבוהה של כוח האדם, השקעות גבוהות בהון ובשיווק המהוות חסם כניסה עיקרי בענף, הוצאות קבועות גבוהות יחסית המשפיעות על גמישות תפעולית נמוכה ורגישות לשינויים בשער החליפין בהשוואה למדד.
על סמך ממצאי הספרות ניתן לראות כי ארגוני תיירות של שנות ה- 2000 בכלל ובמלונאות בפרט חייבים לפעול במלוא המרץ על מנת לספק שירות איכותי ואף שירות שעולה מעבר לציפיות הלקוח על מנת לשרוד ולעמוד בתחרות הקשה השוררת כיום בשוק.
ניתן לחוש בתופעה חדשה כי בעשור האחרון לקוחות הגבירו את דרישותיהם לשירות טוב יותר וזאת בשל שינויים קיצוניים בחברה כגון: התפתחות הכלכלה, התעשייה והטכנולוגיה שהובילו ליצירת קשרים גלובליים ובינלאומיים, להתרחבות התיירות ובעקבותיהם להתפתחות תרבות הפנאי.
הספרות מצביעה על קשר בין איכות השירות ושירות יוצא דופן לבין שביעות רצון הלקוחות משירותיו של הארגון.

שיטת המחקר תהיה כמותית ויבחנו 2 משתנים: שביעות רצון הלקוח שהנו המשתנה התלוי ואיכות השירות שהנו המשתנה הבלתי תלוי.
אוכלוסיית המחקר הנם לקוחות השהו בעבר בבתי מלון, הן גברים והן נשים בגלאים שונים (החל מגיל 18). הנדגמים הנם 59 נדגמים אקראיים. הדגימה תתבצע באופן יחידני כלומר שאלון לכל לקוח.
כלי המחקר בו נשתמש לצורך המחקר הנו שאלון המתבסס על שאלות המאפיינות את המשתנים הנבדקים.

תוכן עניינים:
מבוא
סקירת ספרות
רציונל המחקר
השערות המחקר
שיטת המחקר
ממצאים
ניתוח ודיון
סיכום והמלצות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

Sanson, M. (2004), מצין במאמרו כי ענף התיירות ידוע כתעשיית שירותים "וכתעשיית ההתנסויות". חדרי המלון מעוצבים כך שהלקוח אמור להרגיש בבית למרות שאין הוא בבית.
King (1995) במאמרם שלLau, Dr. Akbar & Gun Fie (2005), מציין בנוסף, כי ענף המלונאות במונחי מסחר הנו קשר ייחודי בין ספקי השירות לבין הלקוחות.
בקשר זה, המארח מבין את צורכי ורצונות הלקוחות, אלו שמביאים להם הנאה ונוחות מרבית.
Kandampully & Suhartano (2000), טוענים כי תעשיית המלונאות כיום מזוהה כתעשייה גלובלית עם "יצרנים" ולקוחות הפזורים בכל העולם.

תגים:

שביעות רצון · איכות שירות · מלונאות · עבודת גמר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "איכות השירות ושביעות רצון לקוח בענף המלונאות ", סמינריון אודות "איכות השירות ושביעות רצון לקוח בענף המלונאות " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.