היישום אינו מחובר לאינטרנט

אתרי היכרויות בישראל

עבודה מס' 066612

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מהו סוג הקשר שהנחקר מחפש ועל פי אילו משתנים נמדדת מידת הרצינות שלו?

4,161 מילים ,11 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

קבוצות הדיון ברשת מהוות ערוץ הידברות בין אנשים המתעניינים בנושאים מסוימים. קבוצת הדיון הינה פתוחה וא-סינכרונית, על גבי הרשת.
המשתתפים כותבים, כל אחד את דעותיו או מפרסמים חומרים שונים (טקסטים, תמונות, קישורים לאתרים וכו') וגולשים\קוראים מוזמנים להתייחס. התגובות מתפרסמות ברשת כאשר ניתן להגיב עליהן, כך אפשר לעקוב אחרי הדיון והעמדות השונות של הכותבים. ההדברות אינה בזמן אמיתי.
לחברי הקהילה יש אינטרסים משותפים שאינם בהכרח על בסיס גיאוגרפי או על בסיס הזדהות קבוצתית, המשותף לחברי הקהילה יכול להיות אינטרס מתחומים שונים כגון: עיסוק מקצועי, קשר חברתי, תחביב משותף וכו'. במחקר זה בחרתי להתייחס לקהילה על בסיס קשר חברתי - אתרי הכרויות באינטרנט.
"בשנים האחרונות הרשת הפכה למרחב מפתה מאוד מבחינה רומנטית ומינית" (בן זאב, 2004).
האחראים העיקריים לפיתוי זה הם: דמיון, אינטראקטיביות, זמינות ואנונימיות.

נבקש לדעת האם קשר שנרקם במרחב הווירטואלי יכול להתפתח לקשר רציני ומחייב במרחב הפיזי.
במחקר זה ביצעתי דגימה של 50 נשים ו50 גברים משום שהיה עליי להתמקד בשני המינים בצורה שווה בכדי שאוכל להעריך את הסטאטוס של מערכות יחסים וירטואליות בעיני שני המינים. התמקדתי בגילאי 25 עד 45, בחרתי לדגום את הנחקרים מתוך אתר ההיכרות הגדול ביותר בישראל - www.cupid.co.il.
ביצעתי זאת במטרה לבדוק איזה סוג קשר כל אחד ואחד מבין הנדגמים מחפש ועד כמה קריטריונים נוספים תלויים בדבר.

תוכן העניינים:
מבוא
שאלת המחקר
סקירה ספרותית
מתודולוגית המחקר
השערות המחקר
משתני המחקר
ממצאים
סיכום דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

רשת האינטרנט פותחה בסוף שנות השישים ושימשה בעיקר את מחלקת ההגנה הפדראלית בארה"ב. בהדרגה גם אוניברסיטאות הצטרפו לרשת. כך מספר המחשבים המחוברים לרשת הלך וגדל, ויצא מחוץ לגבולות ארה"ב. בשנות השמונים, הרשת הופכת פתוחה לציבור, חברת המידע מתחילה להתפשט.
ניתן לבחון את ההתפתחויות הטכנולוגיות התקשורתיות לאור פרספקטיבה של דטרמיניזם טכנולוגי, הרואה בטכנולוגיה סוכן של שינוי חברתי, אשר יש ביכולתו לחולל מהפכה.
גישת הדטרמיניזם הטכנולוגי מציעה לבחון את הטכנולוגיה ככזו המובנית באופן חיצוני למארג היחסים החברתיים, וכקובעת את כיוונה והתפתחותה של החברה בעתיד. "דטרמיניזם כתפיסה פילוסופית (לאו דווקא דטרמיניזם טכנולוגי) הוא הרעיון, כי קיים גורם שהינו מעבר לשליטה האנושית" (2002, Green).

תגים:

תקשורת · אתרי אינטרנט · אתרי הכרויות · אהבה · זוגיות · אינטרנט · הכרויות · שפה · סקס · רצינות · חיפוש דייטינג

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אתרי היכרויות בישראל", סמינריון אודות "אתרי היכרויות בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.