היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת מארקס&ספנסר - גישות וטכניקות ניהול

עבודה מס' 066601

מחיר: 193.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תהליך הייצור (לפי שבעת המופלאים), גורמי הייצור המעורבים בו ובעיות פוטנציאליות העלולות לפגום בתהליך הייצור התקין.

2,158 מילים ,4 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

המציאות בה אנו פועלים, בין אם הסביבה הכלכלית או הסביבה העסקית מחייבת אותנו להחליט החלטות איזו פעולה לנקוט לאור הנתונים המונחים לפנינו.
בסביבה העסקית ההחלטות מקבלות חשיבות גבוהה, במיוחד לאור ההשלכות הכבדות שיש להחלטות שאינן תואמות לתנאי הסביבה.
דו"ח זה מציג ומדגים גישות וטכניקות מגוונות שמטרתן לסייע למנהל לקבל את ההחלטות הנכונות ולהשיג את המשימות והמטרות של הארגון.
בהמשך הדו"ח יפורשו מספר טכניקות וגישות ניהול על מנת לעזור לפיליפ גרין להשתלט על חברת מארקס&ספנסר.
הדו"ח בא לרכז את הכלים החיוניים בתחום השרות והתעשייה, אין הוא מכיל בתוכו את כל הטכניקות והגישות הקימות בתחום הניהול, אך בהחלט ממחיש בצורה מעשית את תחומי אחריותו וביצועיו של המנהל.
כאשר אנו מעוניינים לחקור את בעיות האיכות של חברת מארקס&ספנסר ולהמליץ לפיליפ גרין באיזה טכניקות לפעול בכדי להשתלט על מארקס&ספנסר עומדות בפנינו מספר אפשרויות וטכניקות:
בכלליות, אנו נאפיין כל שלב בתהליך הייצור (לפי שבעת המופלאים), נלמד מהם גורמי הייצור המעורבים בו ונזהה בעיות פוטנציאליות העלולות לפגום בתהליך הייצור התקין ואז נפעל לתקנם.

תוכן עניינים
מבוא
1. הקשיים עימם מתמודדת חברת מארקס&ספנסר בשנת 2004
2. הצעות לכלי ניהול ולטכניקות בהם כדאי לפיליפ גרין להשתמש
2.1 ניתוח פארטו
2.2 תרשים אדרת דג (ishikawa)
2.3 מודל שיני מסור
2.4 מודל (P .R .M)
2.5 תכנון כוח אדם
3.המגבלות המעשיות שיש לכלים ולטכניקות שהצעתי
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

חברת מארקס&ספנסר קבוצה קמעונאית המובילה בבריטניה נמצאת בבעיות כלכליות.
החברה נכנסת לעלויות גבוהות מאוד כתוצאה משינוי צוות הניהול החדש,תשלומי משכורות,בונוסים והוצאות גיוס ופיצויים לשניים שעוזבים.
היא אינה יודעת אם להיענות להצעתו של מר פיליפ גרין קמעונאי מיליארדר אשר מטרתו להשתלט על מארקס&ספנסר ונתן הצעה על סך 10 מיליארד לירות סטרלינג בעדה, זאת כמובן ישנה את המצב הכלכלי אשר בו היא נמצאת.

תגים:

ניתוח · פארטו · תרשים · אדרת · (ishikawa) · מודל · שיני · מסור · מודל · .M) · תכנון · כוח · אדם

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת מארקס&ספנסר - גישות וטכניקות ניהול", סמינריון אודות "חברת מארקס&ספנסר - גישות וטכניקות ניהול" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.