היישום אינו מחובר לאינטרנט

טיפול בעזרת בעלי חיים בילדים לקויי למידה (תרגיל)

עבודה מס' 066590

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה כללית של לקויות למידה ואפשרויות הטיפול באמצעות בעלי חיים בפינת החי.

1,267 מילים ,7 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

הנחת היסוד היא, כי בנוכחות בעלי חיים, ילדים לקויי למידה, בעלי בעיות רגשיות וקשיים בוויסות ההתנהגות, יפחיתו התנהגויות של אימפולסיביות, ימעיטו הפרעות חרדה, יתרחש שיפור בדימוי העצמי, ובנוסף בעלי החיים ישמשו כמנוף לשיפור כישורי למידה.
הנחת יסוד זו, נובעת מהגישה החינוכית בעבודה עם בעלי חיים. מפגש שכזה מאפשר לילד לחוות חווית הצלחה על ידי יצירת מגע בבעל החיים והיכולת לטפל ולהחזיק את החיה בכוחות עצמו. בנוסף, נוצר מפגש אינטימי הנשען על הידיעה כי המגע הינו צורך קיומי. לצד כל אלו, מזדמנת חווית לימודים אמיתית. הלמידה הופכת לחוויתית, בעיקר לילדים לקויי למידה אשר חוו בעיקר כישלונות עד המפגש עם בעל החיים.

סעיפי העבודה:
אפיון כללי של תופעת ליקויי הלמידה
סימפטומים של ליקויי למידה
סיבות אפשריות לליקויי למידה
דרכי טיפול בליקויי למידה
כיצד ניתן להיעזר בבעלי חיים כדי לסייע לילדים הסובלים מליקויי למידה
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

קיימות הגדרות רבות ושונות לליקויי למידה. ההגדרה המקובלת ביותר על אנשי המקצוע בתחומי בריאות הנפש, על פי DSM-IV (Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders), היא: "הפרעות למידה מאובחנות כאשר הישגי היחיד במבחנים סטנדרטיים בקריאה, במתמטיקה או בהבעה בכתב, המועברים באופן אינדיווידואלי, פחותים במידה משמעותית מן המצופה מתלמיד בן גילו, מלימודיו ומרמת המשכל שלו. ליקויי הלמידה מפריעים במידה מובהקת להישגים האקדמיים, או לפעולות החיים היומיומיות המחייבות כישורי קריאה, מתמטיקה או כתיבה". נקודת המוצא של הגדרה זו היא אבחון פער משמעותי בין הישגים מצופים לבין רמת ביצוע במבחני הישגים בתחומי הלמידה הספציפיים.

תגים:

לקויות למידה · מיומנויות למידה · טיפול בעלי חיים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "טיפול בעזרת בעלי חיים בילדים לקויי למידה (תרגיל)", סמינריון אודות "טיפול בעזרת בעלי חיים בילדים לקויי למידה (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.