היישום אינו מחובר לאינטרנט

תרומתו של האינטרנט למרחב הציבורי (תרגיל)

עבודה מס' 066436

מחיר: 96.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון תיאורטי בזרימת המידע באינטרנט.

968 מילים ,4 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

סטפן אולירי (2000) טוען כי ה"התפקודים החברתיים של שמועה" במצבי משבר, הם זהויות וירטואליות לאלה ששותפים עם "חדשות אמיתיות". על פי השקפתו, "אנשים מפיצים שמועות דרך הרשת מאותה סיבה שהם קוראים את העיתונים שלהם או מכוונים ל-CNN". ברברה מיקלסון, שעובדת כדי לחשוף ככוזבים אגדות עירוניות לאתר פופולארי www.snopes2.com, טוענת שהרבה נובע מכך שהם מנסים להבין את עולמם (Allan, 2002: 130). מאמירתו של אולרי ניתן ללמוד על יחסי הגומלין שבין האינטרנט למרחב הציבורי. כלומר, האינטרנט מהווה מעין ערוץ הממקם את החדשות בסביבת אי-הוודאות ומתן מענה ראשוני, גם אם אינו מדויק, לשמועה שעיקרה במשבר, בעיקר בעל סדר גודל משמעותי. דוגמא לכך ניתן ללמוד מהפרשנות המוענקת ב-nrg מעריב לדבריו של אחמדינג'אד על הצורך למחוק את ישראל ועל התוכניות האמריקניות להפציץ את איראן. בדיעבד נראה כי הידיעות באינטרנט לא היו, לפחות בינתיים בעלות בסיס. בידיעה אחרת הודיע נשיא איראן כי תוכנית הגרעין של ארצו אינה מסכנת אף מדינה, גם לא את ישראל וארה"ב לא הפציצה את איראן למרות הציפיות. עם זאת, אי הוודאות קיבלה ביטוי בפרסום ידיעות אלו והמניפולציות שנעשו עליהן.

תגים:

שמועות · פורומים · טוקבק · עצומות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תרומתו של האינטרנט למרחב הציבורי (תרגיל)", סמינריון אודות "תרומתו של האינטרנט למרחב הציבורי (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.