היישום אינו מחובר לאינטרנט

תיירות 'ורודה' והתייר ההומו-לסבי

עבודה מס' 066412

מחיר: 397.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח נישת התיירות הורודה מתוך נקודת המבט של הצרכן (התייר ההומו-לסבי).

6,663 מילים ,27 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בנישה תיירותית המכונה 'תיירות ורודה', כינוי הנובע מפלח השוק ההומו-לסבי המשקף את אותה נישה. העבודה עוסקת בנקודת המבט של הצרכן בניסיון להסביר ולאפיין את התנהגותו של התייר ההומו-לסבי באמצעות מושגים, מודלים ושיטות מחקר להסבר התנהגות צרכנים במובן הרחב. בנוסף, ניכר בעבודה הניתוח הביקורתי של אותו פלח שוק לפי התיאוריות העיקריות שביסוד מגמות צריכת מוצרי תיירות בפרט. העבודה סוקרת את נושא התיירות ה 'ורודה' מתוך מספר היבטים שונים ומנסה לענות על שאלות חשובות, כגון: מדוע אותו פלח כל כך אטרקטיבי עבור התעשייה ? תחת אילו טיפולוגיות של תיירים ניתן לסווג את התייר ההומו-לסבי ? מה משפיע עליו בעת צריכת תיירות ? כיצד הוא מקבל החלטת רכישה ? לאן הוא נוסע ? כיצד באה לידי ביטוי החשיבות של תדמית היעד הנבחר ? האם הוא עונה למאפייני התייר הפוסט מודרני ? כיצד באה לידי ביטוי הטכנולוגיה בכל הסיפור ? ויותר מכל, האם בעידן האלף השלישי קיים בכלל הליך ברור של קבלת החלטות אצל הצרכן, במקרה זה- התייר ההומו-לסבי. התנהגות צרכנים באספקט המודרני מלמדת אותנו שהצריכה הופכת יותר ויותר לבלתי רציונאלית, למורכבת ולקשה ללימוד. נראה כי הגורם לכך אינו מגיע מצד הביקוש בלבד וגם לא מצד ההיצע, אלא מקורו בשני הצדדים גם יחד.

תוכן עניינים:
תקציר
מבוא
פרק 1 - התנהגות צרכנים - הגדרות והתפתחויות בתחום
פרק 2 - מהי תיירות 'ורודה'?
התפתחות התיירות ה 'ורודה'
המרדף אחר 'הדולר הורוד'
פרק 3 - על התייר ההומו-לסבי ועל התנהגותו כצרכן
מיהו התייר ההומו-לסבי ?
סיווג וטיפולוגיה
מה משפיע על התייר ההומו-לסבי בעת צריכת תיירות ?
כיצד הוא מקבל החלטה ?
מעורבות וסיכונים
לאן הוא נוסע ומה הקשר לתדמית ?
חווית התייר ההומו-לסבי כתייר פוסט מודרני
פרק 4 - רציונאליות מול אי-רציונאליות בתהליך צריכת תיירות 'ורודה'
טכנולוגיה בתיירות ה'ורודה'
סיכום
רשימה ביבליוגרפית
נספחים:
נספח 1 - התנהגות צרכנים כתהליך (Solomon, 2007)
נספח 2 - מודל אימוץ חידושים (Rogers, 1962 מתוך Lumsdon, 1997)
נספח 3 - היררכיית הצרכים (Maslow, 1954 מתוך Pizam & Mansfeld, 1999)
נספח 4 - מודל גירוי-תגובה (גבע, 1994)
נספח 5 - תהליך הבחירה בחופשה (Ryan, 2002)
נספח 6- מסגרת קבלת החלטה (Gilbert1991 מתוך Swarbrooke & Horner, 2001)

קטע מהעבודה:

לדעת גבע (1994) התנהגות האדם כצרכן היא מרכיב מרכזי בקיום האנושי. לטענתה כולנו צורכים יום-יום ושעה-שעה מזון, בגדים, מגורים, תחבורה, חינוך ובידור. פעולת הצריכה מעצבת את סביבתנו הפיסית והתרבותית, משפיעה על יחסינו החברתיים ונותנת ביטוי לזהותנו האישית והקבוצתית. באופן כללי, צריכה מתייחסת לקניית מוצרים ושירותים מתוך הכנסה פנויה ולשימוש בהם (en.wikipedia.org). Solomon (2007) טוען כי לצריכה קיימת משמעות רחבה הרבה יותר.

תגים:

שיווק · התנהגות צרכנים · דפוסי קנייה · פילוח שוק · מחקר שיווקי · צריכה רציונאלית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תיירות 'ורודה' והתייר ההומו-לסבי", סמינריון אודות "תיירות 'ורודה' והתייר ההומו-לסבי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.