היישום אינו מחובר לאינטרנט

מערכות מידע - "מגה טוי"

עבודה מס' 066393

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת יתרונותיה של מערכת מידע לחברה והערכת יעילות של שימוש בטכנולוגיית אינטרנט ומסחר אלקטרוני.

2,608 מילים ,4 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

מגה טוי בע"מ היא חברת צעצועים בריטית וותיקה המעסיקה 230 עובדים במטה הנמצא בוולינגבורו ,נורת'המפטונשייר, בריטניה.מחזורה השנתי הינו 60 מיליון פאונד,כמו כן נהנתה מקצב צמיחה קבוע על פני העשור האחרון. בשנתיים האחרונות, חלה ירידה ברווחיות משיעור יציב של 12% למחזור של 2% בלבד.בסיס הבעיה ברווחיות של חברת מגה טוי נעוצה בעובדה הבאה:כל נושא מערכות המידע בחברה מיושן,לא יעיל ואף מפריע לתפקוד החברה באופן יומיומי, הן מבחינת החומרה המיושנת והן מבחינת התוכנה שבעיקרה חוסר אינטגרציה במחלקות השונות.חברה אשר מתיימרת להיות יעילה ורווחית זקוקה לשיתוף פעולה מלא בין המחלקות ולסינרגיה. "התחרות הגוברת במגזר העסקי מחייבת כל עסק לפעול ביעילות מרבית שפירושה ביצוע הדברים במהירות האפשרית, תוך הקצאת כמות המשאבים המינימאלית הנדרשת לכך לשם רווחיות מקסימאלית ".(www.allbiz.co .il)

בדו"ח זה, בגילום תפקידו של יועץ מערכות מידע, תוצג יתרונותיה של מערכת מידע כוללת המחברת בין כל מחלקות החברה ויכולת תרומתה של המערכת לרווחיות החברה. בחלק ב' הדו"ח יעסוק ברווח העסקי והסיכונים הקשורים לשימוש של מגה טוי בטכנולוגיה מבוססת אינטרנט ובמסחר אלקטרוני.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק א'-רווח עסקי כללי משילוב מערכות מידע
א'-1 ניתוח הבעיות ברמת המחלקות השונות
א'-2 מערכת המידע המוצעת

פרק ב'-רווח וסיכונים בשימוש טכנולוגית אינטרנט ומסחר אלקטרוני
סיכום והמלצות
ביבליוגרפיה
נספח - דוגמא - טבלת הזמנות רכש

קטע מהעבודה:

לאחר ניתוח הבעיות בכל אחת מן המחלקות, ישנה מטרה ברורה: מחשוב מקסימאלי של העסק על כל מחלקותיו השונות וקיום אינטגרציה בניהן.
המערכת המוצעת למימוש המטרה הינה מערכת ERP. מערכת -ERP ניהול כולל של כל המשאבים בחברה-החברות המובילות בתחום הן sap או .oracle
ERP-"(Enterprise Resource Planning) An integrated information system that serves all departments within an enterprise." (www.sap.com)"
התוכנה המוצעת היא תוכנת מדף לשם הקטנת העליות הכרוכות בפרויקט רכישת המערכות,ומשך זמן הפרויקט ומשך זמן הטמעת המערכות, שכן בניית תוכנה חדשה המותאמת אישית לחברת מגה טוי תעלה הון עתק ומשך זמן הפרויקט מוערך במספר חודשים רב.

תגים:

מיחשוב · תוכנה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכות מידע - "מגה טוי"", סמינריון אודות "מערכות מידע - "מגה טוי"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.