היישום אינו מחובר לאינטרנט

מיומנויות מכירה - מפעל "מרכז הבשר"

עבודה מס' 066359

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת תהליכי המכירה במפעל לייצור בשר "מרכז הבשר" בירושלים.

3,298 מילים ,3 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

"מרכז הבשר" עוסק בייצור ושיווק מוצרי בשר, עופות, דגים ו"קפואים" למיניהם.
רוב המכירות הבשר הראשוניות נעשות במכירה אישית ע"י סוכני השטח של המפעל שמגיעים עד בית העסק של הלקוח כאשר מטרת הפגישה היא צירוף לקוחות חדשים או הוספת פריטים ל"סל הקניות" של לקוחות קיימים. מכירה ללקוחות חוזרים מתבצעת בשיווק טלפוני ע"י מוקדני מכירה שעברו הכשרה מתאימה לכך.
שלושת הנושאים העיקריים שבהם נתרכז במהלך העבודה הם:
- שיטות לאיתור לקוחות חדשים
- טלמרקטינג נכנס והזמנות טלפוניות
- טיפול בהתנגדויות של לקוחות

מטרת העבודה היא לבחון את דרכי הטיפול בנושאים אלו, והשוואת דרכים אלו לתיאוריות הנלמדות בכיתה. בנוסף, נמליץ על מהלכים לשיפור מיומנויות המכירה לאחר סקירת הממצאים והמסקנות.
במהלך סיורנו במפעל "מרכז הבשר" סיקרנו ובחנו את תהליכי המכירה ע"י צפייה במוקדנים אשר מבצעים את תהליך המכירה בפועל בעזרת הטלפון ובנוסף התלווינו לסוכני השטח של המפעל במהלך פגישתם עם לקוחות. בעבודה זו אנו רוצים להציג ולתאר את שיטות המכירה של סוכני השטח ומוקדני הטלמרקטינג, את תהליכי ההכנה לפני יצירת הקשר עם לקוחות חדשים ומתן המלצות לשיפור התהליכים.

תוכן עניינים:
א. תקציר מנהלים
ב. הנושא - רקע כללי על החברה
ג. שלבים בתהליך המכירה
ד. שיטות לאיתור לקוחות
ה. שיחות טלמרקטינג נכנס
ו. טיפול בהתנגדויות מכירה
ז. המלצות
ח. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

המטרה: הצגת תהליך המכירה במפעל מהשלב הראשוני של איתור הלקוחות ודרכי יצירת הקשר עימם, לאחר מכן נתמקד בנושא שיחות הטלמרקטינג הנכנסות של המוכרנים והשוואתם לתיאורה שלמדנו בכיתה, כמו כן נטפל בדרכי ההתמודדות של סוכני השטח בהתנגדויות של לקוחות בתהליך המכירה ובסיום נמליץ על מהלכים לשיפור תהליכים אלו.

תיאור ביצוע העבודה: במהלך סיורנו במפעל יחד עם סוכני השטח התערינו בכל תהליך המכירה החל מאיתור הלקוחות ועד המכירה עצמה. בעבודתנו, נדון בשלושת הנושאים הנבחרים תוך כדי השוואת הביצועים בפועל לתיאוריה הנלמדת וזאת ע"י צפייה בעובדים נוספים וניסיון אישי.

תגים:

טלמרקטינג · לקוחות · שירות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיומנויות מכירה - מפעל "מרכז הבשר"", סמינריון אודות "מיומנויות מכירה - מפעל "מרכז הבשר"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.