היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח הסביבה העסקית של חברת סלקום

עבודה מס' 066309

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סביבה חיצונית, מתחרים ולקוחות

4,528 מילים ,11 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

בדו"ח זה ניתחנו מספר פקטורים בסביבה העסקית של סלקום, ביניהם סביבה חיצונית, מתחרים ולקוחות , על מנת שחומר רקע זה ישמש את מועצת המנהלים של סלקום בדיוניה על הערכת האסטרטגיה של הפירמה . ניסינו בדו"ח זה להפוך את המידע שנאסף ולהביאו לרמת ידע .
מניתוח סביבות אלו התייחסנו לנקודות הבאות :
1. בפרק הסביבה החיצונית נסקרו סביבות כלכליות, טכנולוגיות , פוליטיות וחברתיות . אלו כוללות את יציבותו הכלכלית של המשק בהתייחס למטבעות זרים, את חידושי הטכנולוגיה האחרונים בשוק הסלולר וכן את השפעות הממשלה ומוסדות השלטון בארץ .
2. בפרק המתחרים הובאו לדיון חברות הסלולר המתחרות בסלקום כמעגל תחרות פנימי, במקביל הוצגה בזק כמעגל תחרות חיצוני במידה וסלקום תתחרה בשוק התקשורת הנייחת . יחד עם זאת נסקרו חברות הכבלים ושוק התקשורת הישראלי בכלל .
3. בפרק הלקוחות נסקרו האספקטים הבאים : תופעת הרוויה בשוק הסלולר בישראל, נתחי השוק ופילוחיו , הדגשים בשירותים שונים של כל חברה ללקוחותיה, הקיטון בהכנסה השולית לעומת נתוני עבר .

ראשי פרקים:
1. תמצית
2. רקע על חברת סלקום
3. ניתוח הסביבה העסקית
סביבה חיצונית - כלכלית , טכנולוגית , פוליטית וחברתית
מתחרים
לקוחות
4. מסקנות

הערת מערכת: מקורות העבודה הינם מקורות עיתונאיים ומקורות אינטרנט.

קטע מהעבודה:

באופן כללי, שיעור חדירת הסלולר בארץ עומד על 80%. אולם, מתוכם פעילים למעשה בערך 70% (ראה פרק לקוחות). מומחי כלכלה ואנליסטים בשוק ההון צופים כי הפדיון בשוק הסלולר בשנת 2002 ירד בשיעור של 7% לעומת 2001 כתוצאה ממספר גורמים ביניהם שוק רווי ומיתון עמוק במשק. עצם העובדה כי בפועל פעילים כ 70% מהטלפונים הסלולריים משאירה מקום לצמיחה נוספת בשוק זה בשנת 2002. כאן יבוא לידי ביטוי השימוש ברשתות טכנולוגיה מתקדמות שיציעו שירותים שטרם סופקו בארץ, לכן צופים שהדבר יעזור בצמיחה נוספת של השוק.

תגים:

סלקום · שיווק · סלולרי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח הסביבה העסקית של חברת סלקום", סמינריון אודות "ניתוח הסביבה העסקית של חברת סלקום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.