היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת טלדור מערכות מחשבים בע"מ

עבודה מס' 066252

מחיר: 193.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניהול פרוייקטים ו-ISO9000.

9,690 מילים ,12 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בניהול הפרוייקטים הנוכחיים של מחלקת הפיתוח בחברת "טלדור" מערכות מחשבים בע"מ שהינה בית תוכנה ומערכות מהגדולים בישראל.
פרוייקט מוגדר כמשימה חד פעמית של אוסף פעולות עם התחלה ועם סיום מוגדרים, כאשר את הפעולות יש לבצע בסדר מסוים, הנקבע על פי שיקוליםטכנולוגיים ולוגיסטים. פרוייקטים מבוצעים בכל תחומי החיים, והם אינם מוגבלים לתחומי הנדסה בלבד. לכן רבה החשיבות של הקניית תורת ניהול הפרוייקטים לכל מנהל ואיש מקצוע.
הצלחת הפרוייקט נקבעת על פי תפקודו, הבא לידי ביטוי במידה, שבה הפרוייקט נותן תשובה טובה לסיבה שלשמה הוא נוצר, עלותו בהשוואה לתקציב המתוכנן, ומועד סיומו ביחס לתכנון המקורי. פירוט רחב של המדדים אלה ואחרים, השימושים להערכת ביצוע הפרוייקט נביא בהמשך העבודה.
קימיים שני סוגי פרוייקטים:
1. פרוייקטים של ייצור /ביצוע.
2. פרוייקטים של מחקר ופיתוח. (בפרוייקטים אלו תעסוק העבודה)

בעבודה זו אביא מספר גישות וטכניקות בניהול פרוייקטים, שנועדו להגדיל את סיכויי הפרוייקטים לסיום מוצלח.

בעבודה זו, נציג תחילה את מחלקת הפיתוח והמבנה שלה בחברת טלדור, לאחר מכן נציג את כושר התהליך וסוגי הבדיקות לאיכות התהליך. בהמשך נעסוק נבדוק מספר תהליכים ונבחר את התהליך היעיל והאטרקטיבי ביותר וניישם אותו במחלקת הפיתוח.

העבודה מציגה הצעות מעשיות להנהלה לצורך ביצוע שיפורים בארגון לצורך אישור ביצוע השיפורים ע"י ההנהלה ובכדי שיסיעו לארגון להשיג את מטרותיו.

תוכן עניינים:
מבוא:
1. ניהול פרויקט פיתוח מוצר חדש בארבעה שלבים
א. ייזום של פיתוח מוצר חדש
גישה שעל פיה הארגון מפתח מוצרים חדשים
שלבי הפרויקט
איזה סוגי צרכים הפיתוח בא לתת מענה
תהליך התיכון של המוצרים החדשים
מסמך SOW מפורט ומסודר
איזה גורמים צריכים לקבל החלטות (מאמר 16) שמונת גורמי החלטה.
ב. תכנון
שלבים בפיתוח מוצר חדש בארגון (מאמר 16 או גלוברזון)
WBS - מבנה תכולת העבודה
טבלת פעילויות - כל פעילות להגיד מקדימים, כמה זמן היא לוקחת, איזה משאב היא צריכה, וכמה כסף היא עולה (לפחות 15 פעילויות ולפחות שני סוגי משאבים)
רשת הפרויקט - לוח גנט נתיב הקריטי, מרווח והשאר.
ג. ביצוע ובקרה
פרופיל המשאבים ופילוס המשאבים.
כדי לבצע כל אחת מפעולות הפרוייקט , אנו נדרשים למשאבים כגון כ"א ,ציוד ,מחשבים וכיו"ב.
תקציב - פריסתו וצבירה
קשר בין עלות למשך הפרוייקט - הוספת נתונים על המשך המינימאלי ולהוסיף על עלות הקיצור, לעשות את הקיצור ולהגיע למשך הכדאי לפרוייקט.
חישוב ההסתברות לסיום הפרוייקט בזמן כלשהו, זמן צפוי, שנות.
שיטה לבקרת הפרוייקט. (לקחת בחשבות את הזמן, והתקציב)
ד. סיום הפרוייקט
הפעולות בסיום הפרוייקט, העברת הפרוייקט ללקוח, תיעוד המסמכים.
איך מעבירים את המוצר לייצור - תיק מוצר, מה כולל
איך הנדסה משולבת בה ליידי ביטוי בארגון

2. ISO 9000
הקדמה
עקרונות של ה-ISO בטלדור
14 השלבים ליישום ISO 9000 בחברת "טלדור":
ישום ISO 9000 בתהליך הפיתוח
קשיים צפויים ביישום של ISO בארגון ואיך להתגבר עליהם
ארבעה נהלים השייכים לאחריות ההנהלה
מחויבות הנהלה
ביבליוגרפיה
נספח 1- הצהרת מדיניות האיכות של חברת טלדור

קטע מהעבודה:

מחלקת פיתוח בחברת טלדור מערכות מחשבים בע"מ מתחילים בפיתוח מוצר חדש ע"י בקשה להגשת הצעות שמנסח הלקוח. RFP (Request for Proposal) כולל את כל המידע הדרוש למבצעים פוטנציאלים, כדי להכין הצעה מפורטת הכוללת פרטים טכניים, לו"ז ומחיר נדרש.
RFP כולל רשימה של תיעוד עיקרי:
1) מכתב הפניה - תיאור כללי של המוצר (שירות) הנדרש ע"י הלקוח הפוטנציאלי
2) תכולת עבודה (SOW - Statement Of Work) - מגדירה באופן כללי את המאמצים ואת המוצרים הנדרשים מהמוצר (התוכנה), כך שמחלקה תתאפשר להחליט באיזה מידה היא מעוניינת להגיש את ההצעה. (יפורט בסעיף sow)
3) אפיון הביצועים (specification) של המוצר, פירוט וצורת המוצר. לדוגמא: מספר משתמשים במערכת בו זמנית, זמן העלאת מסך כבד, זמן העלאת מסך קל, זמני תגובה בזמן העומס, זמן העלאת דו"חות רגיל לעומת דו"חות גרפים, כמות טרנזקציות בשניה.
4) לוח זמנים לביצוע - ציון המרכיבים שיש לבצע ומועדי הביצוע תוך התייחסות לתוצאות של אי עמידה בלו"ז כפי שהיא באה לידי ביטוי בקנסות כספיים.
5) דרישות תכניות מהצעה (tpr - technical proposal requirement) ופירוט המידע הטכני, שעל מחלקת הפיתוח לספק כחלק מהצעתה. מידע זה יכלול את גישת התיכון, פירוט המשאבים שבידי המחלקה, עבודות דומות שבוצעו בעבר בתחום דומה ועוד.
6) דרישות תמחיר (Cost Breakdown) - תיעור האופן שבו מחלקת הפיתוח מציעה לערוך את הצעת המחיר, תוך התייחסות לרמת הפירוט ולחתכים השונים (כוח אדם, ציוד וחומרים).
7) הערות כלליות הנוגעות למדיניות הארגון - הערות כאלה עשויות להתייחס לסוג כ"א שיעסוק בפרוייקט, להגבלה על עיסוק בפרוייקטים של מחירים וכו'.

תגים:

ניהול משאבים · ניהול פרוייקטים · ISO9000 · מסמך SOW

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת טלדור מערכות מחשבים בע"מ ", סמינריון אודות "חברת טלדור מערכות מחשבים בע"מ " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.