היישום אינו מחובר לאינטרנט

יעוץ אירגוני- רפאל

עבודה מס' 066179

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ייעוץ ארגוני לאחת היחידות בחברת רפאל - יחידת רכש ולוגיסטיקה.

2,244 מילים ,5 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בתקופה שבה מתרחשים שינויים בקצב ובעוצמה הולכים וגוברים, ארגונים שלא ידעו לסגל עצמם לקצב, פשוט לא ישרדו.
נושא הייעוץ בכלל וייעוץ ארגוני בפרט הנו מכלול של תהליכים חשובים ומורכבים, שמחייבים מעורבות מקצועית מעמיקה של היועץ ברמת מיומנות ולעתים אף ברמה הרגשית, מול קהל יעד, שיכול להיות פרט בודד או קשת רחבה של אוכלוסיה. זאת, מאחר ותוצאות יישום המלצות יכולות להיות גורליות למקבל הייעוץ.
כלל חשוב בנושא ייעוץ ארגוני הוא לשאוף לחקור הצלחות, כי במצב של הצלחה יש את המשאבים האופטימאליים לביצוע החקר ולקבלת ייעוץ לשימור ההצלחה. לחליפין, במצב משברי משאבים אלה דלים ביותר, או לא קיימים כלל.
"למידה מהצלחות הנה תפיסה הרואה בניתוח והבנה עמוקה של הצלחות הארגון כלי רב עוצמה לפיתוח אישי, צוותי וארגוני וזאת בשונה מתהליכים המתמקדים בתחקור שגיאות וכישלונות."
יוני 2004(http://www.leadersnet.co.il)

שינויים ארגוניים מתחוללים לעתים באופן מתוכנן, מאחר וניתנים לצפייה מראש. שינויים אחרים נכפים על ארגונים עקב אילוצים בלתי צפויים.
אם הארגון מונחה מתוך הנחה, כי משברים מתחוללים תוך מחזוריות, הוא יכול לחזות אותם ולהיערך לקראתם.

תהליך ייעוץ מתחיל כבר במפגש ראשוני (Intake) ונמשך עד יישום המלצות, משובים והדרכה.
יכולתו של יועץ להביא לשינוי מיידי וליישום מלא של המלצותיו בפרק זמן קצר שואפת לאפס. תפקידו מתרכז בעקרון בהבאת מקבל הייעוץ לידי יכולת להסתכלות עצמית שונה ממה שהורגל לפני כן וע"י כך להניעו לשינוי.

העבודה מתרכזת בייעוץ ארגוני לאחת היחידות בחברת רפאל - יחידת רכש ולוגיסטיקה. יחידה זו מצויה בלחץ עבודה תמידי, מאחר ופעילות בנושאי רכש ולוגיסטיקה מבוצעת בצומת קריטי וחשוב של כל פרוייקט ברפאל, כמו בכל ארגון רפאל הנו ארגון גדול, שעוסק בתכנון, פיתוח וייצור של מגוון אמצעי לחימה.
בשנים האחרונות התחוללו תמורות מרחיקות לכת במבנה הארגוני של רפאל, לאחר הפיכתה מיחידת הסמך של משרד הביטחון לחברה ממשלתית בע"מ.

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. תהליך הייעוץ הארגוני
2.1 חוזה
2.2 אבחון
3. מתודולוגיה ושיטת ההתערבות
4. המלצות
4.1 משוב
4.2 הדרכה
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

2. תהליך הייעוץ הארגוני
יועץ ארגוני צריך לדעת תמיד את הלקוח מולו, אם זה מי מאנשי ההנהלה הבכירה, או הנהלת משאבי אנוש, או כל גורם אחר בארגון, שמזמין אותו למתן ייעוץ.
בתחילת כל תהליך ייעוץ יש להגדיר מטרות, שלשמן הוחלט לזמן את הייעוץ, את תחומי וגורמי העיסוק בארגון, שעליהם מתבקשים לערוך את המחקר ואת הסוגיות והבעיות, שיש לטפל בהן. כל זאת, תוך הבנה והסכמה הדדית על נושאים חוזיים ופסיכולוגיים בהתקשרות.

תגים:

יעוץ · ארגוני

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יעוץ אירגוני- רפאל", סמינריון אודות "יעוץ אירגוני- רפאל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.