היישום אינו מחובר לאינטרנט

פרסום מוצרי תרופות ללא מרשם

עבודה מס' 065929

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה אודות מוצרים בעלי מעורבות גבוהה ואופן שיווקם, וניתוח של פרסומות לתכשירי OTC

4,964 מילים ,15 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

המוצרים בענף התרופות מתחלקים לשלושה סוגים:
1. תרופות במרשם- המסופקות ע"י בתי מרקחת קמעונאיים, בתי חולים (צבורים או פרטיים), רופאים ואחרים.
2. תרופות Over The Counter- מוצרים התלויים מאוד בחוקי המדינה. יכולים להיות מופצים במספר צינורות- מקצועיים או מסחריים.
3. מוצרי רוקחות- גרסאות הומאופתיות הנרכשות דרך בתי המרקחת. יתכנו צינורות שיווק מיוחדים עבור תרופות רגילות המיוצרת במפעלים.

מוצרים מהקבוצה הראשונה אסורים בפרסום פומבי אלא ע"י תועמלנים. שתי הקבוצות השניות ניתנות לפרסום, ואכן חלק גדול מהפרסום במדיה הכתובה הינו למוצרים אלו.

מטרת העבודה היא לסקור את התיאוריות אודות מוצרים בעלי מעורבות גבוהה, וכיצד יש לפרסם מוצרים אלו. לאחר מכן נסקור את שוק התרופות בקצרה, ולבסוף נערוך מחקר בין כ- 100 פרסומות לבדיקת המאפיינים שלהן:
1. כמות הכתב.
2. כיצד מעובדים המסרים.
3. צבעוניות ומראה כללי של הפרסומת.

הפרסומות יהיו משבועונים ויומונים בעברית בלבד. (* הפרסומות אינן מצורפות לעבודה)
המחקר נערך על פרסומות בירחונים בתקופה שבין ינואר 2000 ועד מאי 2001.

תוכן עניינים:
מבוא
1.1 מטרת העבודה
1.2 תאור ענף התרופות ללא מרשם
סקירת הספרות
2.1 מודלים של תגובה הכרתית
2.2 התנהגות צרכנים
2.3 צרכים
שיטת המחקר
3.1 המדגם
3.2 משתני המחקר
3.3 השערות המחקר
3.4 מגבלות המחקר
תוצאות
4.1 כמות המלל איורים ועיטורים
4.2 מהות הפניה
מסקנות וסיכום העבודה
ביבליוגרפיה

*הערת המערכת: הפרסומות אינן כלולות בעבודה

קטע מהעבודה:

קיימת מגמה לעבור לתרופות ללא מרשם בעקבות הנטייה להקטין את העומס על המערכת הבריאותית ולהפחית את שיעור הבירורים אצל הרופאים. השימוש בתרופות OTC מקטין את ההוצאה על בריאות וצופים גידול ניכר בחיסכון עקב שימוש בתרופות אלו עד לסוף העשור הנוכחי. התומכים במעבר ממרשם ל- OTC טוענים כי הוא מביא לחיסכון ניכר מכיוון שצרכנים מבקרים פחות אצל רופאים (או בתכיפות קטנה יותר) ויכולים לטפל בעצמם במגוון מצבים ממוקדים יותר, ובאופן יעיל יותר Lowe 1999)).

תגים:

תרופות · בית · מרקחת · בריאות · מגזינים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום מוצרי תרופות ללא מרשם", סמינריון אודות "פרסום מוצרי תרופות ללא מרשם" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.