היישום אינו מחובר לאינטרנט

התערבות הממשלה במשק

עבודה מס' 065917

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח התערבות הממשלה במשק פתוח בצורותיה השונות

1,450 מילים ,5 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

התערבות הממשלה במשק פתוח מטרתה לצמצם את היבוא ולעודד את היצוא.
מטרת הממשלה להגן על היצרנים המקומיים אשר משליכים על רמת התעסוקה והאבטלה במשק וכן לדאוג שבמאזן המסחרי של המשק לא יהיה גרעון גדול.

עבודה זו תעסוק בניתוח התערבות הממשלה במשק פתוח בצורותיה השונות, נבדוק מהן מטרות הממשלה בהנהגת מדיניות זו ומהם הדרכים להתערבות הן ביבוא והן ביצוא.
נראה כיצד התערבות הממשלה משפיעה על היקפי סחר החוץ, וכמו כן נבחן את השלכותיהן של כמה דרכי התערבות טיפוסיות של הממשלה המכוונות להשפיע על מחיר השוק או על הכמות הנסחרת בו, כמו כן נראה שתוצאות התערבות המשלה לא בהכרח חיוביות.

תוכן עניינים:
מבוא
צמצום היבוא
עדוד היצוא
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום. מקורות העבודה כוללים ספר אחד ואתרי אינטרנט.

קטע מהעבודה:

מכס זה מוטל על מוצרים המיובאים ממשקים אחרים בלבד, ע"י מדיניות זו המוצרים המיובאים יקרים יותר לכן צריכתם יורדת וכתוצאה מכך מצטמצם היבוא.
דוגמא להטלת מכס על היבוא הוא ענף הטקסטיל בכדי לייבא מוצרי הלבשה מוגמרים כולל בדים משלמים מס בשיעור 12%, המכס הנגבה על מוצרי גלם הינו 8%.

תגים:

סובסידיה · עידוד היבוא · עידוד הייצוא

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התערבות הממשלה במשק ", סמינריון אודות "התערבות הממשלה במשק " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.