היישום אינו מחובר לאינטרנט

טקסט גלוי וסמוי במאבקי כח והתנגדות (תרגיל)

עבודה מס' 065763

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת נושא הטקסט הסמוי והגלוי במאבקי כוח והתנגדות תוך הסתמכות על מאמריו של האנתרופולוג ג'יימס סקוט.

1,440 מילים ,3 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

בעבודה זו אסקור את נושא הטקסט הסמוי והגלוי במאבקי כוח והתנגדות תוך הסתמכות על מאמריו של האנתרופולוג ג'יימס סקוט.
סקוט במאמריו, מנסה לטעון כי באמצעות טקסטים גלויים וסמויים ניתן להבחין במאבקי כוח והתנגדות בכל רובדי החיים אך בעיקר בזירה הפוליטית בה משמעות הטקסט, הסיטואציה ומעמדו של האדם שפרסם אותו משפיעים השפעה מכרעת על המסר שאותו מנסים להעביר.

הטקסט הסמוי, לפי סקוט יכול לבוא בצורות רבות ושונות. הוא יכול לבוא כמחאה על מצב קיים, או כהתרסה נגד מוסד השלטון או הדת. הטקסט הסמוי מנסה להעביר מחאה מסוימת שאינה יכולה להיות גלויה. יכול להיות שאת המחאה מבינים רק המוחים ולא האנשים שנגדם מוחים.

קטע מהעבודה:

השלטון ההגמוני, לפי סקוט, יכול לסבול רמה מסוימת של מחאה על פעולותיהם כל עוד היא לא מאיימת עליהם באופן קונקרטי. אך התנגדות סמויה שהופכת לגלויה יכולה לסמל סוף של שלטון או הגמוניה מסוימת. כשהצד השולט מודע להתנגדות הסמויה ומקבל אותה, הדבר יכול להעיד על חולשתו ועל חוסר יכולתו לעמוד מול ההתרסה כלפי שלטונו. חולשתו של השליט, שהופכת לגלויה, יכולה לסחוף מתנגדים ש"קופצים על ההזדמנות" ברגע שהשלטון מתערער.

תגים:

תקשורת · מאבקים · סכסוכים · ג'יימס · סקוט

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "טקסט גלוי וסמוי במאבקי כח והתנגדות (תרגיל)", סמינריון אודות "טקסט גלוי וסמוי במאבקי כח והתנגדות (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.