היישום אינו מחובר לאינטרנט

בחינת הקמת סטארט-אפ לפיתוח המוצר "טלקיפר"

עבודה מס' 065746

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח המיזם לפי מודלים.

12,164 מילים ,9 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בעבודה זו בדקנו את כדאיות הרעיון העסקי של "טלקיפר" אשר מתמחה במתן פתרונות ל"ניהול חשבון הטלפון" בקו האנלוגי בהעדר מרכזיה חכמה ואף נותן מענה אשר המרכזיות אינם נותנות כמו התראה על סך הכל המוגדר מראש, והצגת המונה לחיוב כמו בשאר מנגנוני משאב האנרגיה: מים, חשמל, גז וכו'.
ראינו ע"פ המודלים לניתוח הסביבה החיצונית את נחיצותו של המוצר "הטלקיפר".
במקביל לניתוח הסביבה החיצונית נתחנו את הסביבה הפנימית של ה"ארגון הנבנה" לרבות רציונל ההקמה, המבנה הארגוני, קהל היעד, תהליכים וגיבוש אסטרטגיה עסקית כוללת.
לאחר ניתוח הסביבה העסקית הפנימית והחיצונית וניתוח הדרישות שהם חלק משלושת השלבים הראשונים במחזור חיים בפיתוח מערכות מידע (SDLC), הגענו למסקנה כי יש הצדקה לפתח את הרעיון ולצורך כך להקים את חברת הסטארט אפ שתקרא "טלקיפר" על שם המוצר.
סוגיה נוספת שלה נדרשנו לתת פיתרון היא שאלת הרכישה ו/או פיתוח עצמי של התוכנה ובחירת אלטרנטיבה מתוך מגוון האפשרויות לפיתוח התוכנה והחלטתנו בנושא זה הייתה שתתבצע רכישה של שתי תוכנות מדף: אחת תוכנה לניהול עסק והשניה תוכנת שירות כשאחד מבתי התוכנה יבצע את התאמת הקישוריות (תוכנת מדף מותאמת לארגון) בין מערך קריאות השירות לבין תעודת משלוח.
בשלב האחרון של הדו"ח הכנו תרשים גאנט שכולל את כל השלבים הנדרשים לביצוע פרויקט הפיתוח של "טלקיפר" בהתאם לשלבי מחזור החיים של פיתוח מערכות מידע.
לסיכום, פיתוח של מוצר "הטלקיפר" עונה מצד אחד על הצורך הקיים והמודעות הגוברת והולכת כיום לשליטה וחסכון באחד ממרכיבי ההוצאות בכל בית ועסק ומאידך גם נותן יתרון יחסי לחברה שנבחרה לשווקו (בזק) ולכן אנו מאמינים בהצלחת הפרויקט.

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
*מבוא לרעיון העסקי
הצגת הרעיון העסקי
קהל יעד
מבנה ארגוני של חברת "טלקיפר"
*ניתוח הסביבה
ניתוח סביבת המאקרו באמצעות מודל PEST - EL
ניתוח סביבת המיקרו באמצעות מודל חמשת הכוחות של פורטר
*ניתוח SWOT
*מטריצת TOWS
*ניתוח שרשרת הערך
*ניתוח מחזור החיים של הפרויקט (SDLC)
שלב הייזום
שלב חקר ישימות FEASIBILITY STUDY
הגדרת צּרכי המידע
שלב האפיון
ניתוח הדרישות
שלב עיצוב / תיכון
שלב קידוד ובניה
שלב ביצוע מבדקים
שלב הרצה והטמעה IMPLEMENTATION
שלב התחזוקה
*חלופות אפשריות לרכישת מערכת מידע לחברה
*דרישה לקבלת הצעות REQUEST FOR PROPOSAL - RFP
*תהליך ניהול הפרויקט
*מסמך SOW של הפרויקט
*תרשים GANTT לפיתוח מע' מידע עבור "טלקיפר"
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הרעיון העסקי העומד בבסיסה של עבודה זו אינו חדשני, אך מספר אלמנטים ייחודיים בו אמורים לבדל אותו מרעיונות דומים. מדובר בפיתוח של מוצר טכנולוגי בתחום הטלפוניה הביתית. נכון שקיימים מוצרים החוסמים סלקטיבית את השיחות היוצאות, אך המוצר המוצג ישים דגש על הצגת מידע בזמן ON LINE, מידע זה יתורגם למונחים כספיים על פי הפרמטרים שיוגדרו ויתוכנתו על ידי המשתמש במכשיר.
המוצר מיועד בעיקר למגזר הביתי והעסקי הזעיר / קטן.
בחרנו לקרוא לחברה בשם "טלקיפר" (Telekeeper) - שמו של המיזם / החברה, נותן יותר מרמז על המטרה העומדת מאחוריו "שמירה ופיקוח על הוצאות התקשורת הביתית" - כלומר חסכון בהוצאות משק הבית.

תגים:

טלפונים · יזמות · startup · יוזמה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בחינת הקמת סטארט-אפ לפיתוח המוצר "טלקיפר"", סמינריון אודות "בחינת הקמת סטארט-אפ לפיתוח המוצר "טלקיפר"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.