היישום אינו מחובר לאינטרנט

יישום תקן ISO 9001 בחברת וודאפון- פיג'י

עבודה מס' 065731

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת התפתחות התקן וניתוח היתרונות והתועלות שתוכל החברה להפיק והשפעתם על הביצועים העסקיים.

9,486 מילים ,20 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

ISO 9001 הינו תקן איכות מערכת המתייחס ל"מערכת ניהול איכות" ולא אל "מערכת אבטחת איכות".
תקני ISO-9000 הם תקנים לאיכות ארגונים ומערכות. ולא לאיכות המוצר או השירות שהמפעל או הארגון מספק.
למעשה לא ניתן לומר דבר במפורש על מוצריו ושירותיו של ארגון שקיבל הסמכת ISO-9000. אולם, ניתן לומר הרבה על דרך פעולתו, נהליו, ורצינות התייחסותו לניהול.

תקן ISO 9000 מאופיין בכך שאין טעם להתחיל ביישומו בארגון, אלא אם כן הדחף, התמיכה וההובלה מגיעים מההנהלה הבכירה. אולם, אם דחף זה קיים, הוא מחלחל אל העובדים ונותני השירות ובהטמעה נבונה מקנה תחושת של שותפות באבטחת האיכות בארגון .

ניהול איכות כוללני הינו תרבות ארגונית המתמקדת בסיפוק רצונות הלקוח תוך שימוש בסטנדרטים גבוהים של איכות. עקרון זה דורש מהארגון לשמור על תקני איכות גבוהים, כמו כן אימוץ התקן בארגונים מונע משילוב בין לחצים של לקוחות ותחרות ושוק לבין רצון כן לשפר את מערכת האיכות הארגונית.
המסקנה העולה מכך, שהתמקדות בתהליך המניעה ובשיפור המתמיד של התהליכים אינה יכולה לבוא על חשבון מילוי צרכים חשובים ללקוח, ומחייבת התמקדות מתמדת בלקוח ובמה שנתפס כאיכותי בעיניו.

ניהול שרשרת אספקה היא גישה יחסית חדשה שבה נוקטים ארגונים שהבינו שניהול נכון ופיקוח על שרשרת אספקה יוביל לאופטימיזציה משולבת של כל החוליות בשרשרת ותגרום להעלאת הרווחיות ומיצוב בשוק מול המתחרים.
שרשרת אספקה חולשת על חמש חוליות עיקריות בארגון, רכש ,ייצור, אחסון, הפצה ותובלה. כל חוליה מהווה חלק מרכזי שווה בשרשרת האספקה ומכאן שהצלחת שרשרת האספקה מותנה בשלוב החוליות ואינטגרציה ביניהם.

עבודה זו דנה בהסמכתה של חברת וודאפון- פיג'י לתקן 9000 ISO. בעבודה בחנתי את התפתחות והתפשטות התופעה וניתחתי את היתרונות והתועלות שתוכל החברה להפיק השפעתם על הביצועים העסקיים.

תוכן העניינים:
מבוא
1. יישום ISO 9000 בחברת וודאפון - פיג'י
2. תועלות לארגון
3. נהלי ISO 9000
4. שרשרת ההספקה
5. יעדי תפעול
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

על צוות ההנהלה לזהות את יעדיו האפשריים של העסק על פי אמונתו. תהליך זה כולל עיבוד והגדרת הפילוסופיה העסקית של ההנהלה, בירור החזון העסקי וקביעת יעדים לטווח הארוך. המחויבות האסטרטגית היא תהליך המושפע הדדית על ידי מחזורי החיים של ארגון.
תקן 9000ISO והפילוסופיה שמאחוריו, בלעדי ההנהלה אין כל סיכוי להצלחת התהליך שכן מחויבות זו מתבטאת בצורות שונות כגון הקצאת משאבים להדרכה והקפדה על כך שהתרבות הארגונית תעשה שימוש בכלים שאומצו. תהליך המחויבות האסטרטגית מאפשר להנהלה להבהיר את חשיבותה ולפתח את חזונה לארגון.

תגים:

תקנים · תקינה · איכות · תפעול

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יישום תקן ISO 9001 בחברת וודאפון- פיג'י", סמינריון אודות "יישום תקן ISO 9001 בחברת וודאפון- פיג'י" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.