היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית שיווקית להחדרת מוצר הסגוויי לישראל

עבודה מס' 065683

מחיר: 592.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת המוצר, ניתוח עסקי והצגת יעדים פיננסיים ושיווקיים לטווח קצר.

12,559 מילים ,29 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

מוצר הסגוויי יצא לשוק לראשונה בארה"ב בשלהי שנת 2001 לאחר שלווה בעניין תקשורתי וציבורי רב. הסגוויי תואר בפי רבים כאחת ההמצאות החשובות של העשור ואף היו שהשוו את יציאתו לשוק לפיתוח האינטרנט והמצאת המחשב האישי בבחינת עוצמת ההשפעה העתידית על חיי בני אדם (usaweekend) . המוצר המדובר הינו כלי תחבורה חדשני בעל מקור אנרגיה חשמלי המאפשר תנועת אדם אחד ממקום למקום במהירות מכסימלית של כ 20 קמ"ש.
בעבודה זו נבחן את המוצר בפרספקטיבה של ענף התחבורה ומשם נשליך על אטרקטיביות השוק-מוצר והגורמים המשפיעים על שוק-מוצר זה. נסקור בהרחבה את מגוון המתחרים הקיימים בשוק ונתאר את סוגי הלקוחות הפוטנציאליים לצריכת המוצר. במהלך הדברים נציג מודל מפצה משוער הממפה את התכונות הרלוונטיות של המוצר מנקודת ראות הצרכנים.
בתום הצגת נקודות החוזק והחולשה לצד ההזדמנויות והאיומים, נפרוש את יעדינו הפיננסיים והשיווקיים לטווח הקצר (3 שנים) המתארים את שלבי החדרת המוצר לישראל.
בהמשך הדיון נציע את האסטרטגיה השיווקית האופטימלית, לטעמנו, לשיווק והחדרת המוצר. אסטרטגיה זו מהווה תוצר ישיר של שקלול הפרמטרים השונים שנידונו במהלך הטקסט. יתרה מזו, באסטרטגיה זו שזורים הלקחים, הן החיוביים והן השליליים, מניסיונות שיווק והחדרת המוצר בארה"ב ואירופה. לסיום, נציג תמצית של תשעת ראיונות העומק שערכנו עם צרכנים פוטנציאליים.

תוכן העניינים:
1. תקציר מנהלים
2. תוכן עניינים
3. אפיון המוצר - מטרות ותועלות
3.1 הגדרת מונחים
4. ניתוח המצב
4.1 הענף והתחרות
4.1.1 פוטנציאל השוק
4.1.2 ניתוח הענף והאטרקטיביות של השוק-מוצר
4.1.3 מתחרים עיקריים
4.2 לקוחות
4.3 המודל המפצה
5. ניתוח SWOT
6. יעדים
6.1 יעדים פיננסיים
6.2 יעדים שיווקיים
7. האסטרטגיה השיווקית
7.1 שוק המטרה הנבחר
7.2 מיצוב
7.3 החלטות מוצר
7.4 מחיר
7.5 תקשורת שיווקית
7.6 הפצה
8. נספחים
8.1 סיכומי ראיונות
8.2 עלות שנתית ממוצעת של כלי תחבורה שונים בישראל
9. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הסגוויי הינו כלי תחבורה ייחודי שפותח על ידי היזם וממציא הפטנטים המפורסם דין קיימן. מטרת המוצר הנה לספק פתרון תחבורתי יעיל לניידות בני אדם ולהעברת סחורות ממקום למקום, וכן להציע אלטרנטיבה לשימוש ברכב בנסיעות קצרות. הסגוויי מורכב מבסיס מרובע, המאפשר עמידת אדם במרכזו, ממוט ברזל ארוך שבקצהו כידון, מצויד בסוללות נטענות והוא נע על שני גלגלים להם צמיגים מתוצרת "מישלין" (PreventionInstitute). אין צורך ברישיון בכדי לנהוג בסגוויי משום שאין לו דוושות גז וברקס - הוא מאיץ ומאיט באמצעות תנועות הגוף הטבעיות של הרוכב (Ynet, 12/11/04). מערכת ייצוב דינאמית (הכוללת 5 ג'ירוסקופים ממוחשבים וחיישני תנועה) יוצרת איזון עבור הרוכב כך שהוא אינו נדרש כמעט להשקיע מאמץ בשליטה עליו (Brown, 2004) המוצר עוצב באופן כזה שהמשתמש בו יוכל להראות, להתנהג ולהרגיש כמו הולך רגל. ניתן להחנות אותו כמעט בכל מקום ולנעול אותו באמצעות מנעול מיוחד, לקפלו כך שיכנס לתא מטען של רכב ואף להעלותו הביתה במעלית (usaweekend). עלות פיתוח המוצר, שארכה כ 10 שנים, מוערכת בכ 100 מיליון $ (סניור, 2005).

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית שיווקית להחדרת מוצר הסגוויי לישראל", סמינריון אודות "תוכנית שיווקית להחדרת מוצר הסגוויי לישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.