היישום אינו מחובר לאינטרנט

הערכה פסיכוסוציאלית

עבודה מס' 065543

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הערכה פסיכוסוציאלית של נערה בת 14.5 במטרה להבין את בעיותיה, הגורמים להן ודרכי ההתמודדות עימן.

2,790 מילים ,7 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

בעבודה משולבים סקירת ספרות בנושאים: הומוסטאזיס, טורדנות כפייתית, הפרעת אישיות פרנואידית, הפרעות אכילה, אגרופוביה ועוד, ובנוסף ציטוטים של הפונה שנאספו במהלך המפגשים הטיפוליים.

תוכן העיניינים:
תאור הפונה
הצגת הבעיה
ניתוח אבחנתי
מטרות הטיפול
מסגרת הטיפול
מהלך הטיפול
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מ' לא עברה חוויה תקינה של היפרדות מההורים ויציאה לעצמאות, עקב כך בולטים אצלה דפוסים של נערה תלותית. היא אינה מבצעת מיומנויות פשוטות אשר תואמות לגילה, למשל: נסיעה עירונית באוטובוס, קניה במכולת השכונתית ועוד.
"אם שאינה מאפשרת לתינוקה לצאת מהתלות שלו בה כיוון שאינה מבחינה בינו ובינה גורמת לו לתלות סימביוטית בה עקב חששה מבדידות או כיוון שקירבה בלתי מוגבלת מעניקה משמעות לחייה, או שאינה סומכת עליו שיוכל להתמודד עם משימות שונות בלי עזרתה, תהיה זו אם פולשנית אשר תגדל ילד חרד או ילד עמוס רגשות אשמה" (כצנלסון, 2005).

תגים:

פונה · בעיה · טיפול · ניתוח

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הערכה פסיכוסוציאלית", סמינריון אודות "הערכה פסיכוסוציאלית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.