היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח הסרט "ג'קי בראון" לצורך עיון פמיניסטי

עבודה מס' 065513

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הסרט תוך בחינת איפיון הדמות של ג'קי והדרך שבה היא בוחרת לצורך עיון פמיניסטי, בעזרת חומר תיאורטי.

3,595 מילים ,4 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

מטרת העבודה היא ניתוח הסרט "ג'קי בראון" תוך בחינת איפיון הדמות של ג'קי והדרך שבה היא בוחרת לצורך עיון פמיניסטי, בעזרת חומר תיאורטי. במסגרת עיון זה, אבחן האם הסרט מהווה טקסט חתרני, דהיינו טקסט המפרק סטריאוטיפים ומערער את הנורמות ההגמוניות, או שמא מדובר בטקסט הגמוני, המנציח את האישה כדמות שוליים, במסווה של טקסט חתרני (לובין, 1995).
השערתי היא שהסרט הינו טקסט חתרני וגם פמיניסטי, כלומר טקסט שלא צריך "להילחם" בו כדי להוציא ממנו תובנות פמיניסטיות (לובין, 1995). התובנות הללו, למעשה, יהיו עניינה של עבודה זו.

תוכן העניינים:
מטרת העבודה
תקציר עלילת "ג'קי בראון"
רקע תיאורטי
פמיניזם וביקורת פמיניסטית
דימוי הנשים בקולנוע לאורך השנים
ממצאי ניתוח הסרט "ג'קי בראון"
פתיחת הסרט והדמויות הנשיות המוצגות בו
דמותה של ג'קי בראון
ממצאים נוספים
סיכום ומסקנות
נספח - שיר הנושא של הסרט
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הפמיניזם נוסח והתבסס על ההכרה כי לא ניתן להתעלם מהדיכוי ומהאפליה הנהוגים כלפי נשים בעולם. הגדרת הפמיניזם קיבלה צורות ופרשנויות שונות, המשותף לכולן הוא זיקתן להומניזם. כלומר, התביעה לראות באישה אדם שווה בערכו וביכולותיו ואדם בעל זכויות שוות, היא קודם כל הכרה באישה כאדם. מכאן שהביקורת והקריאה הפמיניסטית היא תביעה הומניסטית לייצוג שווה בין בני האדם מאחר והמקום של האישה מובנה בתוך השיח ובתוך השפה. לכן, במסגרת הביקורת והעיון הפמיניסטי, יש ל"פרק" את השפה ולתהות על המבנה שלה (מונק, 1999).

תגים:

נשיות · אישה · ערכים · פמיניסטי · פמיניזם

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח הסרט "ג'קי בראון" לצורך עיון פמיניסטי", סמינריון אודות "ניתוח הסרט "ג'קי בראון" לצורך עיון פמיניסטי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.